Ποιος σύμβουλος υπουργού, σε θέματα που σχετίζονται και με την ενημέρωση των πολιτών, κάνει…παιγνίδι με δική του εταιρεία;

Το κόλπο είναι απλό: Εκπονεί ο ίδιος ενημερωτικές καμπάνιες. Φροντίζει να περιλάβει σε αυτές έκδοση ειδικών εντύπων που αφορούν το κοινό.

Στη φάση υλοποίησης της καμπάνιας, φροντίζει ώστε η εταιρεία του να αναλάβει το έργο της εκτύπωσης του υλικού.

Είναι αυτό που λένε: ‘Δεν έτυχε. Πέτυχε’!

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Χειρουργική θωρακικής αορτής
48 εμβόλια, περάστε για επαναξιολόγηση
Αυξάνεται στα €200 εκατ. η επιδότηση του clawback για τις φαρμακευτικές