Σε καθοδική τροχιά βρίσκονται, όπως μαθαίνουμε, οι όγκοι πωλήσεων στα Μη υποχρεωτικώς συνταγογραφούμενα σκευάσματα, η πορεία των οποίων ουσιαστικά σώζεται από τις ανατιμήσεις.
Οι εταιρείες είναι προβληματισμένες, καθώς εδώ μιλάμε για "ζεστό χρήμα" στα ταμεία τους. Πληροφορίες λένε ότι κάποιες εταιρείες ξανασχεδιάζουν το χάρτη της διαφημιστικής τους δαπάνης, πού δηλαδή σκοπεύουν να κατευθύνουν τα σχετικά κονδύλια για την εκτεταμένη προβολή των προϊόντων τους, διεκδικώντας καλύτερα αποτελέσματα επί της συνολικής θεραπευτικής κατηγορίας που κινούνται.
'Hδη, ξεκίνησαν καμπάνιες και στα βαγόνια του Μετρό!
{{dname}} - {{date}}
{{body}}
Απάντηση Spam
{{#subcomments}} {{/subcomments}}