Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών γιορτάστηκε φέτος 7-13 Οκτωβρίου με ένα εντυπωσιακό αριθμό συμμετοχών. Η διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), που συνεχίζει να αναδεικνύει το σημαντικό ρόλο της εξυπηρέτησης.
Με τη σκέψη ότι η εξυπηρέτηση δεν αφορά μόνο τη σχέση εργαζόμενου – πελάτη, αλλά ξεκινάει εσωτερικά από τον οργανισμό, μέσα από μια διαδικασία της οποίας όλοι οι εργαζόμενοι αποτελούν κρίκους μιας αλυσίδας, ο όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ θέλησε φέτος να εμβαθύνει στην έννοια της, καλλιεργώντας μια εταιρική κουλτούρα που θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο.
Το μήνυμα του ΕΙΕΠ, #togetherwecelebrate, συνόδεψε το κεντρικό μήνυμα του ομίλου #MPES_StaPapoutsiaMou σε δράσεις μέσα από τις οποίες γιόρτασε, διασκέδασε αλλά και ευαισθητοποίησε. Στόχος του φετινού μηνύματος ήταν η αναγνώριση της προσφοράς κάθε εργαζόμενου, η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, η αύξηση της κατανόησης και της αλληλεγγύης και η ενίσχυση του ομαδικού πνεύματος.
Όλες οι εταιρείες του ομίλου στόλισαν τους χώρους τους με μπαλόνια, επάνω στα οποία o καθένας μπορούσε να γράψει τι σημαίνει γι’ αυτόν εξυπηρέτηση. Διανεμήθηκε ένα kit σε κάθε εργαζόμενο, μαζί με ένα shoe photo booth prop, που του έδινε τη δυνατότητα -στέλνοντας σχετικές φωτογραφίες και απαντώντας τι σημαίνει για εκείνον “Μπαίνω στα παπούτσια του άλλου”- να συμμετέχει σε διαγωνισμό, διεκδικώντας μια από τις 10 δωροεπιταγές INTERSPORT συνολικής αξίας 1.000€. O 10λογος της εβδομάδας είχε αναρτηθεί σε όλους τους χώρους κάθε μονάδας του ομίλου, ενώ ο εορτασμός έκλεισε με τον τελικό του τουρνουά Air Hockey, με τους εργαζόμενους που έφτασαν σε αυτόν να κερδίζουν συνολικά 500€.
Για τον όμιλο ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ κάθε εργαζόμενος είναι ξεχωριστός και η προσφορά του μοναδική! Με αυτή τη μοναδικότητα προσπαθούμε όλοι #ΜΑΖΙ για ένα κοινό αποτέλεσμα επιδιώκοντας την κορυφαία εξυπηρέτηση!
Φωτογραφίες από την καμπάνια και τον εορτασμό μπορείτε να βρείτε εδώ.
{{dname}} - {{date}}
{{body}}
Απάντηση Spam
{{#subcomments}} {{/subcomments}}