Σοφία Εμμανουήλ
Με ναυαρχίδα τη μάρκα NYX Professional Makeup, η L'Oréal Hellas επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην τοπική αγορά εισερχόμενη στο λιανεμπόριο με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchising).
Η κίνηση, που ανέδειξε σχετικό ρεπορτάζ του Euro2day.gr, έρχεται σε συνέχεια της επιστροφής των καταναλωτών στα φυσικά καταστήματα αλλά και της δυναμικής ανάκαμψης της κατηγορίας make up.
Το νέο δίκτυο θα αναπτυχθεί σε επιλεγμένες γεωγραφικές περιοχές και προς αυτή την κατεύθυνση η Διεύθυνση Καταναλωτικών Προϊόντων (Consumer Products Division) της L'Oréal Hellas σχεδιάζει ένα δίκτυο franchise το οποίο θα ενισχύσει την παρουσία της μάρκας NYX Professional Makeup στη χώρα.
Ακολουθώντας το μοτίβο άλλων χωρών, η ανάπτυξη της μάρκας NYX Professional Makeup θα βασίζεται σε δίκτυο ίδιων καταστημάτων λιανικής, καταστήματα store-in-store και άλλα καταστήματα μέσω συνεργασιών franchise.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η μάρκα NYX Professional Makeup είναι μεταξύ των πιο δυναμικά αναπτυσσόμενων μαρκών της L'Oréal, με ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα και εντυπωσιακά λανσαρίσματα παγκοσμίως.
Η ελληνική αγορά και οι Έλληνες καταναλωτές είναι ακόμα στη φάση γνωριμίας και ανακάλυψης της μάρκας NYX Professional Makeup και υπάρχουν πολλές περιοχές της χώρας όπου δεν έχει παρουσία. Επιπλέον, όπως σημειώνουν πηγές στην εταιρεία σε ερώτημα σχετικά με τα σχέδια και τις επιδόσεις του brand στην τοπική αγορά, με την υποχώρηση των περιορισμών της πανδημίας, επιστρέφει η δυναμική των φυσικών καταστημάτων, ενώ παράλληλα οι καταναλωτές αναζητούν νέες εμπειρίες και νέους τρόπους έκφρασης στις κοινωνικές συναναστροφές τους και τα προϊόντα make up συμβάλλουν σε αυτές τις ανάγκες τους.
Όλα αυτά συνηγορούν στην προσδοκία ότι οι καλές επιδόσεις που σημειώνει η μάρκα σήμερα και στην Ελλάδα, θα συνεχιστούν και στα επόμενα χρόνια.
Το δίκτυο των beauty boutique
Σημειώνεται, τέλος, ότι εκτός από τη NYX Professional Makeup, οι άλλες μάρκες της L'Oréal που διαθέτουν καταστήματα, παγκοσμίως, είναι μάρκες που ανήκουν στον κλάδο L'Oréal Luxe και συγκεκριμένα οι Kiehl's, Lancome και Armani. Πρόκειται για καταστήματα μπουτίκ, που προσφέρουν μια καινοτόμα εμπειρία με τη μάρκα, βασισμένη σε εξατομικευμένα και αποκλειστικά προϊόντα και υπηρεσίες. Τα καταστήματα εντάσσονται στη λογική μιας tailor-made direct-to-consumer (D2C) σχέσης με τους καταναλωτές, στο πλαίσιο της online και offline αγοραστικής τους διαδρομής.
Πηγές:
euro2day
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Περιεμμηνόπαυση: Ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον γυναικολόγο σας
ECDC: Σημαντική αύξηση κρουσμάτων συγκυτιακού ιού - Ποιους απειλεί ο RSV
Διοικητές νοσοκομείων: Παράδοξα και αντιφάσεις ενός διαγωνισμού