Η ιδιαίτερα ανθρωποκεντρική καμπάνια επικοινωνίας που σχεδίασε και υλοποιεί η Choose Strategic Communications Partner έχει για κεντρικό μήνυμα «Το ραντεβού μου» και φέρνει στο προσκήνιο τη βεβαρημένη εργασιακή, κοινωνική και οικογενειακή καθημερινότητα των γυναικών, που έχει ως αποτέλεσμα να παραμελούν και να αναβάλλουν τη βασική τους υποχρέωση απέναντι στον εαυτό τους: Την Υγεία τους. Με κεντρικό αφήγημα «Αυτό το ραντεβού δεν είναι σαν τα άλλα. Είναι το ραντεβού με την υγεία μου, για αυτό έχει προτεραιότητα απέναντι σε όλα τα υπόλοιπα», η νέα καμπάνια αναδεικνύει την ανάγκη διενέργειας προσυμπτωματικού ελέγχου για τον καρκίνο του μαστού, που αποτελεί τον συχνότερο καρκίνο στις γυναίκες.

Βασικός στόχος της καμπάνιας επικοινωνίας είναι να ενημερώσει και να αφυπνίσει τις γυναίκες ηλικίας από 50 έως 69 ετών, που διαμένουν στην Ελλάδα και διαθέτουν ΑΜΚΑ, στέλνοντας τους το μήνυμα πως «η έγκαιρη διάγνωση σώζει ζωές» και τώρα πλέον μπορεί να πραγματοποιηθεί δωρεάν, απλά, γρήγορα.

Το Πρόγραμμα Πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού «Φώφη Γεννηματά» αποτελεί την πρώτη δράση προληπτικής ιατρικής του Υπουργείου Υγείας που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Mέσω του Προγράμματος που ξεκίνησε να τρέχει τον περασμένο Ιούνιο και έως τα τέλη Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 65.000 δωρεάν μαστογραφίες από γυναίκες ηλικίας 50 έως 69 ετών. Το Πρόγραμμα αναμένεται να ανοίξει τον δρόμο σε νέες πιο εξελιγμένες υπηρεσίες προληπτικών ελέγχων υγείας που ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες ανάγκες στοχευμένων ομάδων πληθυσμού.

Το πρόγραμμα δημοσιότητας και επικοινωνίας που σχεδίασε η Choose Communications Partner, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες Επικοινωνίας στην Ελλάδα, περιλαμβάνει τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαδίκτυο, καθώς και διαφημιστικές καταχωρήσεις σε πανελλαδικό επίπεδο και στην Περιφέρεια.

Δείτε την ταινία της Choose εδώ: YouTube

 

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Συνάντηση πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υγείας με τον υπουργό Υγείας της Σαουδικής Αραβίας
Goody's-Everest: Επέκταση στο εξωτερικό με 9 νέα σημεία έως το τέλος του 2024
Νέα εξαγορά από την οικογένεια Σκλαβενίτη