Σοφία Εμμανουήλ
Με ιδιοπαραγώμενο προϊόν ο όμιλος Σαράντη κάνει ντεμπούτο στο κανάλι του φαρμακείου και ανταγωνίζεται εδραιωμένα σήματα περιποίησης προσώπου όπως Apivita, Korres και μάρκες της L'Oréal, διεκδικώντας μερίδιο σε μια αγορά αξίας περί τα 80 εκατ. ευρώ.
Η σειρά προϊόντων Clinea αναπτύχθηκε από το τμήμα R&D του ομίλου και παράγεται στο εργοστάσιό του στα Οινόφυτα, όπου έχει μεταφερθεί τα τελευταία χρόνια η παραγωγή καλλυντικών που διέθετε και σε άλλες χώρες. Για παράδειγμα, τέτοια περίπτωση είναι το brand ρουμανικών καλλυντικών Εlmiplant, η πολωνική Kolastyna αλλά και τα προϊόντα της Indulona με παρουσία σε Σλοβακία και Τσεχία. Tα σήματα έχουν εξαγοραστεί από το ελληνικό όμιλο που συνεχίζει να τα παράγει, αναβαθμίζοντας έτσι την τεχνογνωσία του στις εγκαταστάσεις που διαθέτει στα Οινόφυτα.
Το νέο εγχείρημα αποτελεί μέρος της στρατηγικής του ομίλου που εστιάζει σε δύο βασικές κατηγορίες προϊόντων, φροντίδας σπιτιού και περιποίησης δέρματος, με ιδιοπαραγόμενα προϊόντα και διανομές. Στην τελευταία, όπου ανήκει η σειρά Clinea, ο όμιλος διαθέτει ήδη τα ιδιόκτητα brands bioten, στον τομέα καλλυντικών και Carroten, στα αντηλιακά. Η διαφορά είναι ότι bioten και Carroten διανέμονται στο κανάλι ευρείας διανομής. Στο κανάλι του φαρμακείου, ο όμιλος Σαράντη δεν έχει δικά του προϊόντα. Έχει ωστόσο παρουσία μέσω της κατηγορίας συμπληρωμάτων διατροφής με τα σήματα Lanes και Ortisan.
Η σειρά Clinea, που βρίσκεται εδώ και δύο ημέρες στα ράφια των φαρμακείων, φυσικά και ψηφιακά, αποτελεί ένα είδος «πιλότου», καθώς στον βαθμό που οι επιδόσεις του θα ικανοποιήσουν τη διοίκηση της Σαράντης θα επεκταθεί η διάθεσή του μέσω εξαγωγών και σε άλλες αγορές. Προσβλέπει αφενός σε θετικό αντίκτυπο στο gross margin, δεδομένου ότι παραδοσιακά τα ιδιοπαραγώμενα προϊόντα έχουν καλύτερα περιθώρια κέρδους και αφετέρου σε ενίσχυση πωλήσεων σε μια κατηγορία premium προϊόντων και σε ένα κανάλι διανομής, το φαρμακείο, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης.
Σημειώνεται ότι ο όμιλος αναμένεται να ανακοινώσει στο προσεχές διάστημα αποτελέσματα για το 2022, έχοντας πετύχει κατά τη διάρκεια του εννεαμήνου πωλήσεις 327,27 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 9,95%, με μειωμένα EBITDA κατά 8,32% στα 35,48 εκατ. ευρώ και περιθώριο EBITDA 10,84% από 13% στο εννεάμηνο του προηγούμενου έτους.
Εν τω μεταξύ, οι φόρμουλες και οι συσκευασίες των προϊόντων της νέας σειράς βασίζονται στις αρχές της βιωσιμότητας. Απαντώντας στις αναδυόμενες τάσεις που θέλουν τους καταναλωτές να στρέφονται σε προϊόντα εταιρειών που επενδύουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος στην αλυσίδα παραγωγής, η Σαράντης προσφέρει οικολογικές και επαναγεμιζόμενες κάψουλες πλήρως ανακυκλώσιμες.
Όπως ανακοίνωσε χθες η εταιρεία, όλα τα προϊόντα Clinea αναπτύχθηκαν και παράγονται στις σύγχρονες παραγωγικές εγκαταστάσεις του ομίλου στα Οινόφυτα, κάτω από αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας, vegan friendly, με άρωμα χωρίς αλλεργιογόνα και βιώσιμες πρώτες ύλες. Η σειρά περιλαμβάνει προϊόντα καθαρισμού προσώπου, ενυδάτωσης, αντιγήρανσης, ορούς προσώπου και refills.
Πηγές:
euro2day
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Περιεμμηνόπαυση: Ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον γυναικολόγο σας
ECDC: Σημαντική αύξηση κρουσμάτων συγκυτιακού ιού - Ποιους απειλεί ο RSV
Διοικητές νοσοκομείων: Παράδοξα και αντιφάσεις ενός διαγωνισμού