Σε καθοδική τροχιά βρίσκονται, όπως μαθαίνουμε, οι όγκοι πωλήσεων στα Μη υποχρεωτικώς συνταγογραφούμενα σκευάσματα, η πορεία των οποίων ουσιαστικά σώζεται από τις ανατιμήσεις.

Οι εταιρείες είναι προβληματισμένες, καθώς εδώ μιλάμε για "ζεστό χρήμα" στα ταμεία τους. Πληροφορίες λένε ότι κάποιες εταιρείες ξανασχεδιάζουν το χάρτη της διαφημιστικής τους δαπάνης, πού δηλαδή σκοπεύουν να κατευθύνουν τα σχετικά κονδύλια για την εκτεταμένη προβολή των προϊόντων τους, διεκδικώντας καλύτερα αποτελέσματα επί της συνολικής θεραπευτικής κατηγορίας που κινούνται. 

'Hδη, ξεκίνησαν καμπάνιες και στα βαγόνια του Μετρό!

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Παιδίατροι Β. Ελλάδας: Τελικές προετοιμασίες για την αποστολή στη Μαδαγασκάρη
Η MSD ανάμεσα στις 50 ηγέτιδες εταιρείες που αποτελούν πρότυπα Βιώσιμης Ανάπτυξης στην Ελλάδα
Ικανοποίηση από το σεξ σε γυναίκες και άνδρες έπειτα από κολποπλαστική [μελέτη]