Απάντηση σε χθεσινή καταγγελία του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών περί δυσλειτουργίας του πενταψήφιου για ραντεβού με προσωπικούς γιατρούς, έδωσε σήμερα η διοίκηση της ΗΔΙΚΑ.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωσή της, η ΗΔΙΚΑ δεν διαθέτει πενταψήφιο νούμερο για το κλείσιμο ραντεβού σε προσωπικό γιατρό.
Το προεδρείο του ΙΣΑ είχε χθες ανακοινώσει πως "δεν λειτουργεί το 5ψήφιο νούμερο της ΗΔΙΚΑ, για το κλείσιμο ραντεβού στους προσωπικούς γιατρούς".
Είχε, επίσης, καταγγείλει δυσλειτουργίες του συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης.
Σχετικά με την παροδική διακοπή δυνατότητας εκτύπωσης των συνταγών, η ΗΔΙΚΑ απάντησε σήμερα πως η διακοπή διήρκεσε 2 ώρες και οφειλόταν σε δικτυακό πρόβλημα.
"Σε κάθε περίπτωση, συνιστάται η επιλογή άυλης συνταγογράφησης για την οποία δεν απαιτείται εκτύπωση χαρτιού και χρησιμοποιείται ήδη, από 5,7 εκατομμύρια πολίτες. Να σημειωθεί, ότι το 2024 το 60% των συνταγών που εκτελέστηκαν ήταν άυλες", επισημαίνει σε ανακοίνωσή της.
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Γρίπη: Μικρή ύφεση, με τη θετικότητα στα ύψη - Τι σημαίνει η άνοδος του ιού τύπου Β [πίνακας]
15η Μαρτίου: Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του Καταναλωτή - Μετάβαση σε βιώσιμους τρόπους ζωής
Ο χρυσοχόος που διασώζει δάχτυλα πολιτών στο νοσοκομείο Βόλου