Αντιστρόφως ανάλογη της ζήτησης, είναι η στελέχωση των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.

Οι μαθητές είναι περισσότεροι την ώρα που το διδακτικό προσωπικό μειώνεται, όπως προκύπτει από έκθεση της ΕΛΣΤΑΤ, η οποία δημοσιεύτηκε σήμερα.

Από την έκθεση, που περιλαμβάνει στοιχεία της περιόδου 2022 - 2023, προκύπτουν τα ακόλουθα:

  • Οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά το σχολικό έτος 2022/2023 σε σχέση με το 2021/2022 αυξήθηκαν από 302 σε 304 (0,6%), ενώ οι σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρέμειναν αμετάβλητες στις 220 μονάδες.
  • Το διδακτικό προσωπικό κατά το σχολικό έτος 2022/2023 σε σχέση με το 2021/2022 μειώθηκε κατά 2,5% στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και αυξήθηκε κατά 9,5% στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
  • Οι εγγεγραμμένοι μαθητές κατά το σχολικό έτος 2022/2023 σε σχέση με το 2021/2022 παρουσίασαν αύξηση κατά 6,6% στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και κατά 0,5% στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Από το σύνολο των εγγεγραμμένων μαθητών το 67,8% αποτελούσαν οι άρρενες και το 32,2% οι θήλεις μαθητές.
  • Η επικρατέστερη ειδική εκπαιδευτική ανάγκη των εγγεγραμμένων μαθητών ήταν ο αυτισμός σε ποσοστό 38,1% και η αμέσως επόμενη η νοητική υστέρηση σε ποσοστό 30,7%.
  • Η αναλογία του διδακτικού προσωπικού προς τους μαθητές κατά το σχολικό έτος 2022/2023 ήταν 1 εκπαιδευτικός για 2,37 μαθητές, ενώ η αντίστοιχη αναλογία για το σχολικό έτος 2021/2022 ήταν 1 προς 2,39.

Η Περιφέρεια Αττικής συγκέντρωσε το 34,1% του μαθητικού πληθυσμού των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Χώρας. Ακολούθησε η περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας με 16,1%.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Η δυσκολία αναπνοής την Άνοιξη: Αλλεργίες, λοιμώξεις και άγχος τα πιο κοινά αίτια
Διοικητές νοσοκομείων: Σε 16 μήνες, διορίστηκαν 47 από τους 152 [κατάλογος]
'Ενωση Παθολόγων: Να συνταγογραφείται η τιρζεπατίδη