Επιστήμη & Ζωή

Μελέτη: Χειρότερη η συμπεριφορά των παιδιών που κάνουν εξ αποστάσεως μαθήματα

Με πολλά σχολεία κλειστά στις ΗΠΑ κάποια περίοδο λόγω της πανδημίας, γονείς παιδιών που παρακολουθούσαν μαθήματα εξ αποστάσεως δήλωσαν ότι τα παιδιά τους πιο συχνά είχαν δυσπροσαρμοστική συμπεριφορά ή συμπεριφορά που τους έκανε δύσκολο να ανταποκριθούν στις αλλαγές.


Δευτέρα, 10 Ιανουαρίου 2022, 19:46

Εύη Ψωμιάδου
Υπεύθυνη Ύλης

Παιδιά που έκαναν μετάβαση σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά την πανδημία, είχαν χειρότερη συμπεριφορά στο σπίτι έναντι αυτής που θα είχαν στο σκολείο, ανέφεραν γονείς σε έρευνα που δημοσιεύτηκε στο JAMA Pediatrics.

Με πολλά σχολεία κλειστά στις ΗΠΑ κάποια περίοδο λόγω της πανδημίας, γονείς παιδιών που παρακολουθούσαν μαθήματα εξ αποστάσεως δήλωσαν ότι τα παιδιά τους πιο συχνά είχαν δυσπροσαρμοστική συμπεριφορά ή συμπεριφορά που τους έκανε δύσκολο να ανταποκριθούν στις αλλαγές.

Τα παιδιά εμφάνισαν ανικανότητα ελέγχου των συναισθημάτων τους, έδειξαν τα στοιχεία.

Αυτό σημαίνει ότι ήταν πιο πιθανό να έχουν συναισθηματικά ξεσπάσματα ή να εκφράζουν εκνευρισμό με το να είναι μακριά από το σχολείο και τους φίλους τους.

Πολλά παιδιά έδειξαν διστακτικότητα να ασχοληθούν με απομακρυσμένες εκπαιδευτικές δραστηριότητες και μελέτη.

Η Εmily Hanno, του Harvard Graduate School of Education, δήλωσε ότι η απομακρυσμένη εκπαίδευση αποτελεί πρόκληση για τη συμπεριφορική υγεία και λειτουργικότητα των παιδιών.

Δήλωσε οτι το στρες λόγω διαταραγμένης ρουτίνας μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα ενός παιδιού να αλληλεπιδρά θετικά με άλλους και να ελέγχει τη συμπεριφορά και τα συναισθήματά του.

Οι ερευνητές ρωτούσαν  348 γονείς 356 παιδιών 6 - 8 ετών, 4 φορές μεταξύ Ιανουαρίου και Μαΐου πέρσι, όταν μερικά σχολεία στις ΗΠΑ έκλεισαν.

Στα πρώτα 3 κύματα της έρευνας, τουλάχιστον μισά από τα παιδιά ακολουθούσαν εξ αποστάσεως εκπαίδευση ή υβριδική.

Ποσοστό 57%, των παιδιών στην έρευνα, άλλαξαν μοντέλο  εκπαίδευσης τουλάχιστον μια φορά κατά τη διάρκεια της έρευνας.

Οι γονείς ανέφεραν ότι όταν παρακολουθούσαν μαθήματα εξ αποστάσεως η συμπεριφορά τους γενικά ήταν χειρότερη.

Παιδιά στο υβριδικό μοντέλο είχαν καλύτερη γενικά συμπεριφορά σε σχέση με όταν έκαναν εξ αποστάσεως εκπαίδευση αλλά χειρότερη από τη δια ζώσης.

Η αναταραχή της εναλλαγής μεταξύ μοντέλων μάθησης, πιθανόν επηρεάζει άμεσα τα παιδιά, καθώς αγαπούν την προβλεψιμότητα και τη σταθερότητα, δήλωσε η ερευνήτρια.

Τα παιδιά επίσης, είναι πιθανό να επηρεάζονται έμμεσα από το στρες στο σπίτι τους.

Πηγές:
JAMA Pediatrics.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων