Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας της Ελληνικής Δερματολογικής & Αφροδισιολογικής Εταιρείας για την Αισθητική Δερματολογία, που απευθύνεται σε γυναίκες αλλά και άνδρες, που επιθυμούν να βελτιώσουν την εμφάνισή τους.
Η Ελληνική Δερματολογική & Αφροδισιολογική Εταιρεία ξεκίνησε μια μεγάλη καμπάνια για την Αισθητική Δερματολογία. Στόχος της καμπάνιας είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού επικοινωνώντας την απενοχοποίηση της ανάγκης για ομορφιά, το εύρος των πράξεων της Αισθητικής Δερματολογίας, αλλά και τους κινδύνους που μπορεί να έχουν αυτές οι εφαρμογές.
Η καμπάνια προβάλλεται σε στάσεις λεωφορείων σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Ηράκλειο Κρήτης. Παράλληλα θα ταξιδέψει ψηφιακά σε όλη την επικράτεια με posts, video-posts και stories μέσω των social media και με banners στο Google. Επίσης μέσω videos “Ρώτα τον Δερματολόγο” που θα προβληθούν στο κανάλι του YouTube και στη σελίδα στο FACEBOOK της ΕΔΑΕ. Και τέλος, η καμπάνια, αλλά και πληροφορίες σχετικά με τις θεραπείες της Αισθητικής Δερματολογίας, θα φιλοξενηθούν στον ιστότοπο της ΕΔΑΕ.
Η καμπάνια διεξάγεται με την ευγενική υποστήριξη των:
Μεγάλοι Χορηγοί: SKINCEUTICALS και LA ROCHE POSAY
Yποστηρικτές: VICHY και CeraVe.
“Η Αισθητική Δερματολογία είναι το πλέον σύγχρονο και ιδιαίτερα εξελισσόμενο γνωστικό αντικείμενο της Δερματολογίας-Αφοδισιολογίας, που αντιμετωπίζει ή προλαμβάνει συμπτώματα ή αλλοιώσεις του δέρματος στο πρόσωπο και στο σώμα, που προέρχονται είτε από την πάροδο των χρόνων είτε από την ηλιακή ακτινοβολία, όπως λιποδυστροφίες, απώλεια σφριγηλότητας, ρυτίδες, χαλάρωση προσώπου και σώματος, κυτταρίτιδα κ. ά. και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί απλά ένα εμπορικό προϊόν. ” Αυτά επισημαίνει με αφορμή την έναρξη της καμπάνιας ο κ. Ιωάννης Μπάρκης, Πρόεδρος της Ελληνικής Δερματολογικής και Αφροδισιολογικής Εταιρείας. Και συνεχίζει λέγοντας “Δικαίωμα στην ομορφιά και στη βελτίωση ατελειών ή φθορών του δέρματός τους έχουν όλοι οι άνθρωποι ανεξαρτήτως φύλου και οικονομικής κατάστασης. Ο Δερματολόγος είναι ο πλέον καταρτισμένος επιστήμονας που μπορεί να ελέγχει και να φροντίζει την κατάσταση του μεγαλύτερου oργάνου του σώματός μας, του δέρματος δηλαδή, επιλέγοντας την κατάλληλη διαδρομή ώστε να θεραπεύσει σημαντικές αισθητικές επιπλοκές δερματολογικών νοσημάτων, όπως για παράδειγμα είναι η ανεπιθύμητη τριχοφυία, η τριχόπτωση, οι ουλές ακμής, οι ραβδώσεις, οι ευρυαγγείες κτλ. Για την αντιμετώπιση των προαναφερομένων αισθητικών προβλημάτων χρησιμοποιούμε πληθώρα επεμβατικών πράξεων και θεραπευτικών πρωτοκόλλων, όπως οι τοξίνες, τα fillers, οι ενεργοποιητές κολλαγόνου, οι μεσοθεραπείες, τα χημικά peelings, τα νήματα απλά και ανάρτησης, lasers και άλλα μηχανήματα υψηλής τεχνολογίας, καλύπτοντας έτσι με ευθύνη, με ασφάλεια και με αξιοπιστία κάθε ανάγκη του ενδιαφερόμενου για θεραπείες αισθητικής δερματολογίας. ”
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της ΕΔΑΕ και Διδάκτορα του Πανεπιστημίου Αθηνών, στον συγκεκριμένο χώρο της Αισθητικής Δερματολογίας, δυστυχώς σήμερα επικρατεί αναρχία, αυθαιρεσία και ιδιαίτερη κερδοσκοπία. Εφαρμόζονται ιατρικές πράξεις και θεραπευτικά πρωτόκολλα σε επιχειρήσεις με τον ανύπαρκτο και μη αναγνωρισμένο τίτλο Ιατρικής Αισθητικής, όπως επίσης σε κέντρα αισθητικής, κομμωτήρια, “νυχάδικα”, κ.λπ. και κατά συνέπεια, εκτός από το αμφιβόλου αισθητικής αποτέλεσμα, τίθεται και θέμα ουσιαστικού κινδύνου για τη Δημόσια Υγεία.
“Αποφασίσαμε να διεξάγουμε αυτήν την καμπάνια για την Αισθητική Δερματολογία με σκοπό την ενημέρωση του κοινού αλλά πρωτίστως, γιατί εμείς ως γιατροί οφείλουμε να προασπίσουμε τη Δημόσια Υγεία”, υπογραμμίζει ο κ. Μπάρκης. Συμπληρώνει δε “η ανάγκη για βελτίωση των αισθητικών προβλημάτων, που οδηγεί τους ανθρώπους σε αναζήτηση λύσεων και πράξεων που περιλαμβάνει η Αισθητική Δερματολογία, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να δίνει έναυσμα για ευτελή ανταγωνισμό με διαφήμιση, με προσφορές και με οικονομικά «πακέτα», που έχουν επιπτώσεις στην ποιότητα και στην αξιοπιστία των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Κλείνει δε τονίζοντας “Tο δέρμα μας είναι πολύτιμο. Γι’ αυτό, για οτιδήποτε αφορά στο δέρμα σου, εμπιστεύσου τον δερματολόγο σου.”
{{dname}} - {{date}}
{{body}}
Απάντηση Spam
{{#subcomments}} {{/subcomments}}