Περίθαλψη & Ασφάλιση

Αύξηση - ρεκόρ στην αναζήτηση πληροφοριών και λήψη υπηρεσιών Υγείας μέσω Διαδικτύου [πίνακας]

Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό, σύμφωνα με έκθεση της ΕΛΣΤΑΤ η οποία δημοσιεύτηκε σήμερα.


Δευτέρα, 09 Δεκεμβρίου 2024, 15:20

Όλο και μεγαλύτερο μερίδιο κερδίζει η Υγεία στην αναζήτηση πληροφοριών και αγορά υπηρεσιών Υγείας.

Κατά τη πρώτο τρίμηνο του 2024, η αύξηση ανήλθε σε 11,8% έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2023, καταγράφοντας ρεκόρ σε σύγκριση με άλλες υπηρεσίες.

Τα παραπάνω προκύπτουν από έκθεση της ΕΛΣΤΑΤ για τη χρήση τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας από νοικοκυριά και άτομα το 2024, η οποία δημοσιεύτηκε σήμερα.

Όπως αναφέρεται στην έκθεση, το Διαδίκτυο χρησιμοποιείται κυρίως για αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες και η online ανάγνωση ειδήσεων σε ιστοσελίδες, εφημερίδες, περιοδικά (92% και 88,4%, αντίστοιχα).

Τα ποσοστά αφορούν 9 στα 10 άτομα ηλικίας 16 - 74 ετών, που χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο το πρώτο τρίμηνο του 2024.

Οι δραστηριότητες που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση, το τελευταίο έτος (σύγκριση πρώτου τριμήνου 2023 με πρώτο τρίμηνο 2024) είναι η αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με την υγεία (+11,8%), η αποστολή γνώμης για θέματα κοινωνικά ή πολιτικά σε ιστοσελίδες ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. στο Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) (+8,8%) και η συμμετοχή σε online διαβουλεύσεις ή ψηφοφορίες για κοινωνικά ή πολιτικά θέματα (π.χ. σχέδια νόμων, προσυπογραφή για προώθηση αιτήματος κ.ά.) (+6,5%).

Λόγοι χρήσης του διαδικτύου για προσωπική ανάγκη (πρώτο τρίμηνο 2024)

Το 28,5% των πολιτών έκανε χρήση ιατρικών υπηρεσιών, μέσω ιστοσελίδας ή εφαρμογής, όπως για παράδειγμα, λήψη συνταγής ή ιατρικής συμβουλής, αντί επίσκεψης σε νοσοκομείο ή γιατρό.

Το 36,6% αγόρασε φάρμακα ή συμπληρώματα διατροφής, όπως βιταμίνες και το 27,6% καλλυντικά, προϊόντα ομορφιάς ή υγείας.

Στον συνολικό πληθυσμό της Χώρας ηλικίας 16 - 74 ετών, περίπου 2 στους 3 (66,3%) έκαναν χρήση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, κατά τη χρονική περίοδο Απριλίου 2023 - Μαρτίου 2024, για προσωπικούς λόγους (67% κατά τη χρονική περίοδο Απριλίου 2022 - Μαρτίου 2023).

Περίπου 6 στους 10 (61,6%) έλαβαν στον προσωπικό τους λογαριασμό επίσημα έγγραφα (πληρωμή φόρου, αντίγραφο ποινικού μητρώου, ληξιαρχικές πράξεις και πιστοποιητικά δημοτολογίου, βεβαίωση εμβολιασμού, αποτέλεσμα rapid test, ειδοποίηση και υπενθύμιση για ραντεβού εμβολιασμού, παραπεμπτικό συνταγογράφησης, αποτέλεσμα πανελλαδικών εξετάσεων κ.ά.) μέσω ιστοσελίδας ή εφαρμογής δημόσιας υπηρεσίας ή αρχής.

Περίπου 5 στους 10 (46%) έκλεισαν ραντεβού με δημόσια υπηρεσία μέσω ιστοσελίδας ή εφαρμογής, για προσωπικούς λόγους (39,1% το 2023). Ως χαρακτηριστικά παραδείγματα αναφέρονται τα εξής: ραντεβού με ΚΕΠ, ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ), Εφορία (ΑΑΔΕ), με ιατρό του ΕΣΥ σε Μονάδα Πρωτοβάθμιας Μονάδας Υγείας - συμπεριλαμβανομένου του ραντεβού για εμβολιασμό κατά της Covid19.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων