Επιστήμη & Ζωή

Πώς να εκπαιδεύσετε τα παιδιά να αποφεύγουν τους τραυματισμούς

Νέα έρευνα αναφέρει ότι μετά από έναν τραυματισμό παιδιού, η συζήτηση με τους γονείς για το γεγονός, το βοηθά να αποφύγει μελλοντικούς κινδύνους.

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2015, 17:26

Οι συζητήσεις που κάνουν οι γονείς με τα παιδιά τους μετά από έναν τραυματισμό των δεύτερων, τα βοηθά να αποφύγουν μελλοντικούς κινδύνους, αναφέρει έρευνα του University of Iowa.

“Να μην το ξανακάνεις’’, είναι η συνήθης συμβουλή που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι γονείς όταν το παιδί τους βρεθεί στα επείγοντα, ανακάλυψε η έρευνα.

Ωστόσο, αν ο τραυματισμός ενός παιδιού προκληθεί από παράγοντα στο περιβάλλον- όπως ένα ελάττωμα στο πεζοδρόμιο ή μια λακκούβα στο δρόμο- οι γονείς είναι πιο πιθανό να προειδοποιήσουν τα παιδιά τους να είναι πιο προσεκτικά, και αν τα παιδιά είναι μεγαλύτερα να τα βοηθήσουν να καταλάβουν γιατί η κατάσταση ήταν επικίνδυνη.

Η έρευνα ανακάλυψε επίσης ότι οι γονείς είναι πολύ περισσότερο πιθανό να προτρέπουν τους γιούς παρά τις κόρες να είναι πιο προσεκτικοί στο μέλλον.

Ερευνητές δήλωσαν ότι τέτοιου είδους συνομιλίες μετά από τραυματισμό του παιδιού βοηθούν νέους να εσωτερικοποιήσουν αξίες σχετικά με την ασφάλεια- διαδικασία παρόμοια με αυτή κατά την οποία το παιδί αναπτύσσει συνείδηση.

Παρ’ όλο που γυναίκες συχνά αισθάνονται ότι οι συγκεκριμένες συζητήσεις ‘’πέφτουν στο κενό’’, με το πέρασμα του χρόνου βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν τη φωνούλα στο πίσω μέρος του εγκεφάλου που τα εμποδίζει από το να κάνουν επικίνδυνα πράγματα, δήλωσε η ερευνήτρια Jodie Plumert.

Όταν τα παιδιά είναι πολύ μικρά, οι γονείς εμποδίζουν τον τραυματισμό προσέχοντάς τα στενά.
Ωστόσο, τελικά τα παιδιά κερδίζουν την αυτονομία τους και βγαίνουν στον κόσμο, εξερευνώντας πράγματα μόνα τους, δήλωσε η ερευνήτρια Elizabeth O'Neal.

Οι γονείς χρειάζεται να βρουν τρόπο να διδάξουν στα παιδιά του πώς να κινούνται σε νέες καταστάσεις που ενδεχομένως είναι επικίνδυνες. Πιστεύουμε ότι οι συζητήσεις είναι σημαντικός τρόπος για να συμβεί αυτό, δήλωσε η O'Neal.

Οι ερευνητές δήλωσαν ότι οι γονείς δεν θα πρέπει να υποθέτουν ότι μόνο επειδή ένα παιδί βρέθηκε στα επείγοντα θα μάθει το μάθημά του για τους κινδύνους. Η Plumert πιστεύει ότι το να συζητούν οι γονείς με τα παιδιά για το γεγονός είναι βοηθητικό.

Η έρευνα δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘’Journal of Paediatric Psychology’’.

 

Πηγές:
‘’Journal of Paediatric Psychology’’.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων