Επιστήμη & Ζωή

Κατά 38% αυξήθηκε ο αριθμός μαθητών που επηρεάστηκαν από το κλείσιμο σχολείων τον Νοέμβριο  

Σύμφωνα με στοιχεία που συλλέγει η UNESCO, οι αίθουσες διδασκαλίας για σχεδόν 1 στους 5 μαθητές παγκοσμίως - ή 320 εκατομμύρια - είναι κλειστές από την 1η Δεκεμβρίου.

Πέμπτη, 10 Δεκεμβρίου 2020, 16:55

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Επιχειρηματικό Ρεπορτάζ Υγείας

Ο αριθμός μαθητών που επηρεάστηκαν από το κλείσιμο σχολείων που σχετίζονται με το COVID-19 αυξήθηκε κατά 38% το Νοέμβριο, δημιουργώντας σημαντική πίεση στην μαθησιακή πρόοδο και την ευημερία επιπλέον 90 εκατομμυρίων μαθητών παγκοσμίως.

Σύμφωνα με στοιχεία που συλλέγει η UNESCO, οι αίθουσες διδασκαλίας για σχεδόν 1 στους 5 μαθητές παγκοσμίως - ή 320 εκατομμύρια - είναι κλειστές από την 1η Δεκεμβρίου. Mιλάμε για αύξηση σχεδόν 90 εκατομμυρίων από 232 εκατομμύρια την 1η Νοεμβρίου. 

"Παρά τα όσα έχουμε μάθει για την COVID-19 μεταξύ των οποίων και τον ρόλο των σχολείων στη μετάδοση της νόσου, κινούμαστε προς τη λάθος κατεύθυνση, είπε ο Robert Jenkins, Επικεφαλής της Παγκόσμιας Εκπαίδευσης της UNICEF. «Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα σχολεία δεν είναι οι κύριοι παράγοντες αυτής της πανδημίας. Ωστόσο, βλέπουμε μια ανησυχητική τάση κατά την οποία οι κυβερνήσεις κλείνουν και πάλι τα σχολεία. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό γίνεται σε εθνικό επίπεδο, αντί σε τοπικό επίπεδα, και τα παιδιά συνεχίζουν να υφίστανται τις καταστροφικές επιπτώσεις στη μάθηση, την ψυχική και σωματική υγεία και την ασφάλειά τους.

Μια πρόσφατη παγκόσμια μελέτη που χρησιμοποιεί δεδομένα από 191 χώρες, δεν έδειξε συσχέτιση μεταξύ της κατάστασης του σχολείου και των ποσοστών μόλυνσης COVID-19 στην κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό, η UNICEF καλεί τις κυβερνήσεις να δώσουν προτεραιότητα στο άνοιγμα των σχολείων και να λάβουν όλες τις δυνατές ενέργειες για να τα καταστήσουν ενεργά και όσο το δυνατόν ασφαλέστερα.

Τα σχέδια ανοίγματος του σχολείου πρέπει να περιλαμβάνουν την επέκταση της πρόσβασης στην εκπαίδευση, συμπεριλαμβανομένης της εξ αποστάσεως μάθησης, ειδικά για περιθωριοποιημένες ομάδες. Τα εκπαιδευτικά συστήματα πρέπει επίσης να προσαρμοστούν και να κατασκευαστούν για να αντέχουν μελλοντικές κρίσεις.

Το Πλαίσιο της UNICEF για το άνοιγμα των σχολείων , το οποίο εκδόθηκε από κοινού με την UNESCO, την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ, το WFP και την Παγκόσμια Τράπεζα, προσφέρει πρακτικές συμβουλές για τις εθνικές και τοπικές αρχές. Οι κατευθυντήριες γραμμές εστιάζονται στη μεταρρύθμιση της πολιτικής, σε απαιτήσεις χρηματοδότησης, σε  ασφαλείς λειτουργίες φτάνοντας στα πιο περιθωριοποιημένα παιδιά.

 

Πηγές:
unicef.org


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων