Υγεία & Business

Oriflame: αύξηση μεριδίου αγοράς και δραστηριοποίηση σε συμπληρώματα διατροφής

Αύξηση μεριδίου αγοράς διαπίστωσε κατά το 2011 η σουηδική εταιρία καλλυντικών Oriflame στη χώρα μας, καθώς οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 6%, έναντι πτώσης στον ανταγωνισμό έως και 24%.

Δευτέρα, 19 Δεκεμβρίου 2011, 19:23

Αύξηση μεριδίου αγοράς διαπίστωσε κατά το 2011 η σουηδική εταιρία καλλυντικών Oriflame στη χώρα μας, καθώς οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 6%, έναντι πτώσης στον ανταγωνισμό έως και 24%.

Η εταιρία που δραστηριοποιείται στη χώρα μας εδώ και 18 χρόνια, αναμένεται να διαμορφώσει κύκλο εργασιών της τάξης των 30 εκ. ευρώ, ενώ από το ποσό αυτό, τα λειτουργικά κέρδη υπολογίζονται σε ποσοστό 13% περίπου στα 3,3 εκ.

ευρώ.

Τα παραπάνω στοιχεία ανέφερε ο γενικός διευθυντής της εταιρίας κ. Κωνσταντίνος Μαρινάκης, κατά τη διάρκεια παρουσίασης από την εταιρία ενός νέου τομέα δραστηριοποίησης, με προϊόντα wellness, όπως ένα συμπλήρωμα διατροφής που κυκλοφορεί στην Ελλάδα την τελευταία τριετία.

Στόχος της ελληνικής θυγατρικής, είναι η ενίσχυση του συγκεκριμένου τομέα με πρόσθετα συμπληρώματα διατροφής, τα αμέσως επόμενα έτη.

Με αφορμή την οικονομική κρίση, ο κ. Μαρινάκης σημείωσε πως η σουηδική μητρική, εξασφάλισε πρόσφατα ένα δάνειο της τάξης των 500 εκ. ευρώ από το διεθνές τραπεζικό σύστημα, διασφαλίζοντας έτσι τη ρευστότητα της εταιρίας για την επόμενη δεκαετία.

Στο σχεδιασμό της σουηδικής εταιρίας είναι η επέκτασή της στις χώρες της Βορείου Αφρικής, αλλά και η ανάπτυξή της με την αξιοποίηση ευκαιριών που πιθανότατα να παρουσιαστούν στις αναδυόμενες αγορές της Λατινικής Αμερικής και Ασίας.

Α.ΠΑΠ.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων