Aυξήθηκε η εμπιστοσύνη των καταναλωτών απέναντι στην φαρμακοβιομηχανία, ωστόσο σε αρκετές αγορές του κόσμου υπάρχει ακόμη μεγάλη δυσπιστία για τα πεπραγμένα της. Αυτό έδειξε η ετήσια έρευνα της εταιρείας Edelman, σύμφωνα με την οποία, στην Αμερική η εμπιστοσύνη των καταναλωτών αυξήθηκε κατά 4 μονάδες φθάνοντας έτσι- η βαθμολογία- στο 44.
Όμως, όπως επισημαίνεται στην έρευνα, η βιομηχανία θα πρέπει να φτάσει στο 50, που θεωρείται ουδέτερο έδαφος, ενώ αυξημένη κατά δέκα μονάδες, στο 60 δηλαδή, μπορεί να θεωρηθεί αξιόπιστη από τους καταναλωτές. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η βαθμολογία εμπιστοσύνης προς τη φαρμακοβιομηχανία αυξήθηκε κατά 4 μονάδες ανερχόμενη στο 67. Βαθμολογία που όμως είναι στο μισό περίπου έναντι των 15 κλάδων που μελετήθηκαν.
Τη μεγαλύτερη βαθμολογία συγκέντρωσαν οι εταιρείες τεχνολογίας, φθάνοντας το 78.
Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Edelman, οι χώρες όπου οι καταναλωτές εμπιστεύονται τον φαρμακευτικό κλάδο, όπως απεικονίζονται και στον πίνακα είναι 10 και συγκεκριμένα οι: Σιγκαπούρη, Νότια Κορέα, Βραζιλία, Χονγκ Κονγκ, Μεξικό, Μαλαισία, Ινδία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Στο μισό του βαρόμετρου, δηλαδή σε ουδέτερο έδαφος, βρίσκονται οι: Αγγλία, Αυστραλία, Καναδάς, Κολομβία, Νότια Αφρική και Ιαπωνία. Στον αντίποδα, όπου υπάρχει έλλειμμα εμπιστοσύνης είναι οι: Ρωσία, Ιταλία, Γερμανία, Ιρλανδία, Τουρκία, Αμερική, Ισπανία, Γαλλία και Αργεντινή.
Η ανάπτυξη των νέων φαρμάκων που σώζουν ζωές, ιδίως στην ογκολογία και στις σπάνιες παθήσεις, ενίσχυσε σύμφωνα με την Susan Isenberg, παγκόσμια υπεύθυνη για τον τομέα της υγείας στην Edelman, την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, όπως και το γεγονός ότι οι εταιρείες τήρησαν την περσινή τους υπόσχεση ότι δεν θα αύξαναν τις τιμές των φαρμάκων τους μέχρι και τον Ιανουάριο του 2019.
Σε δηλώσεις της, η Susan Isenberg, τόνισε ότι οι φαρμακοβιομηχανίες, για να αυξήσουν την εμπιστοσύνη που λαμβάνουν από τους καταναλωτές, πρέπει να εστιάσουν ακόμη περισσότερο στις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία στην υγεία, να αξιοποιήσουν την επιρροή τους σε εργαζόμενους αλλά και συλλόγους ασθενών, να μιλήσουν εξ’ ονόματός τους ακαδημαϊκοί, γιατροί και να αποκτήσουν μεγαλύτερη διαφάνεια όσον αφορά τις τιμές και τις υπηρεσίες που προσφέρουν.
{{dname}} - {{date}}
{{body}}
Απάντηση Spam
{{#subcomments}} {{/subcomments}}