Δώδεκα νέα ερευνητικά προϊόντα έχει στα σκαριά η πολυεθνική Sanofi, τα οποία παρουσίασε σε επενδυτές την προηγούμενη εβδομάδα, με την διοίκηση να ισχυρίζεται ότι θα μπορούσαν να ξεπεράσουν το καθένα σε πωλήσεις το 1 δισ. δολ.

Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι διαθέτει εννέα καινοτόμα φάρμακα, καθώς και εμβόλια που το καθένα θα μπορούσε να φτάσει στο μέγιστο των πωλήσεων από 2,15 έως 5,4 δισ. δολ. Αυτά περιλαμβάνουν το  tolebrutinib  για τη σκλήρυνση κατά πλάκας, το  lunsekimig και το rilzabrutinib  για το άσθμα και το itepekimab για τη χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια (ΧΑΠ), καθώς και τα υποψήφια εμβόλια για την ακμή, τον αναπνευστικό συγκυτιακό ιό (RSV) σε ηλικιωμένους ενήλικες και τον εξωεντερικό παθογόνο ιό Escherichia coli.

Επιπλέον, η Sanofi αναμένει ότι τα τρία περιουσιακά της στοιχεία «pipeline-in-a-product»— amlitelimab, frexalimab και SAR441566, ένας από του στόματος διαθέσιμος αναστολέας του διαλυτού TNFR1—  έχουν δυνατότητα πωλήσεων άνω των 5,4 δισ. δολ.

Η Sanofi ανακοίνωσε επίσης ότι θα επικεντρωθεί στην Ε&Α και ειδικότερα σε δοκιμές που βρίσκονται στη Φάση ΙΙΙ μεταξύ 2023 και 2025, ενώ εξετάζει και 25 κλινικές δοκιμές μεσαίας και τελικής φάσης, καθώς και σχεδόν 20 ρυθμιστικές καταθέσεις.

Τα προϊόντα που κυκλοφόρησαν πρόσφατα, καθώς και τα μελλοντικά φαρμακευτικά σκευάσματα που έχει δρομολογήσει, θα μπορούσαν να  αποφέρουν σχεδόν 11 δισ. δολ. σε πωλήσεις έως το 2030, σύμφωνα με την εταιρεία.

Η επιχείρηση εμβολίων της Sanofi, από την άλλη, αναμένεται να φτάσει σε παρόμοιο επίπεδο εσόδων έως το 2030, λαμβάνοντας υπόψη το εμβόλιο για τον συγκυτιακό ιό, το nirsevimab-alip που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Η πολυεθνική προβλέπει επίσης ότι το dupilumab, ένα από τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, θα συνεχίσει την ισχυρή ανάπτυξή του καθώς επεκτείνεται και σε άλλες ενδείξεις όπως η ΧΑΠ.

Η αισιόδοξη νότα της Sanofi έρχεται αφότου η εταιρεία τρόμαξε τους επενδυτές εγκαταλείποντας τον προηγούμενο στόχο κέρδους του 2025. 

Πηγές:
biospace.com

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Υγιεινές ιδέες για το γιορτινό τραπέζι
Ο ‘’εγκέφαλος’’ των Chatbots γερνά με το πέρασμα του χρόνου
Γιορτές: Πώς να μείνετε υγιείς και χαρούμενοι στο ταξίδι