Η σημασία της διαχείρισης καταγγελιών ασθενών για τα νοσοκομεία από τον Συνήγορο του Πολίτη

Τον σημαντικό ρόλο που επιτελεί ο Συνήγορος του Πολίτη και η δυνατότητα που δίνεται στους συλλόγους ασθενών αλλά και στους ίδιους τους ασθενείς να...

Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2019, 10:52
Τροποποίηση: Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2019, 16:27

Διαχειριστής

Τον σημαντικό ρόλο που επιτελεί ο Συνήγορος του Πολίτη και η δυνατότητα που δίνεται στους συλλόγους ασθενών αλλά και στους ίδιους τους ασθενείς να καταφύγουν σε αυτόν σε περίπτωση παραβίασης των δικαιωμάτων τους, περιέγραψε με σαφήνεια ο Συνήγορος του Πολίτη, Ανδρέας Ποττάκης στην 7η ημερίδα του iatronet.gr που αφορούσε τα δικαιώματα των ασθενών.

Ο κος Ποττάκης τόνισε πως από το 2004 έχει θεσπιστεί εντός του Συνηγόρου του Πολίτη ο αποκαλούμενος ως ”Συνήγορος της Υγείας και της Κοινωνικής Αλληλεγγύης”. Η σύγχρονη προσέγγιση έχει μετατοπίσει το βάρος στην ασθενοκεντρική φροντίδα και η σχέση με τον ιατρό έχει ως στόχο την αποτελεσματική άσκηση της ιατρικής με την σύμπραξη του ασθενούς.

Οι σημερινή κατάσταση όμως στα δημόσια νοσηλευτικά ιδρύματα, με τον φόρτο εργασίας, την έλλειψη χρόνου και την ολοένα και μεγαλύτερη κατάτμηση αρμοδιοτήτων, πολλές φορές υπονοεύουν το καλό κλίμα και την επικοινωνία γιατρού και ασθενή. Οι ασθενείς αισθάνονται ότι δεν εισακούονται αρκετά, δεν λαμβάνουν επαρκείς απαντήσεις όταν διατυπώνουν προβληματισμούς και εν γένει αντιμετωπίζονται ως προβλήματα υγείας και όχι ως πρόσωπα με ανάγκες, επισήμανε μεταξύ άλλων ο κος Ποττάκης.

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ