Ο Clemens Oberhammer, Senior Partner, Simon & Kucher & Partners, στην ομιλία του στο 7ο Healthcare Transformation, εστίασε στις κύριες τάσεις του καταναλωτή στην αγορά της αυτοφροντίδας.

Οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε περισσότερα δεδομένα και χρησιμοποιούν την τεχνολογία για την αποτελεσματική αξιοποίησή τους.

Διαγράφεται αυξανόμενη εστίαση στην ψυχική υγεία, τη γήρανση και την υγεία  για το κάθε φύλο συγκεκριμένα.

Αναμένεται επίσης ότι οι καταναλωτές θα είναι πιο ενημερωμένοι σε σχέση με σήμερα.

Aκόμα μια τάση είναι η πρόληψη. Οι άνθρωποι όλο και περισσότερο κατανοούν ότι δεν αφορά μόνο η πρόληψη τη σωματική υγεία αλλά και την ψυχική.

Πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι το 84% των ανθρώπων ήδη φροντίζουν και εστιάζουν στην πρόληψη και πολλοί δηλώνουν ότι θα ξοδέψουν περισσότερα, μελλοντικά.

Οι άνθρωποι θα εξοπλίζονται με εργαλεία που θα κάνουν πιο ενημερωμένες και συνειδητές τις αποφάσεις τους.

Αναμένονται περισσότερες silo εφαρμογές και τάση πρoς τις πλατφόρμες υγείας, με στοιχεία και εφαρμογές που θα κάνουν χρήση των στοιχείων αυτών.

Αναμένεται ότι η αναζήτηση για πληροφορίες υγείας στις μηχανές αναζήτησης θα αλλάξει και θα αντικατασταθεί αρκετά γρήγορα από εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, όπως το ChatGPT.

Περισσότερο από το 50% έχουν χρησιμοποιήσει τέτοια εργαλεία για συστάσεις σχετικά με την υγεία τους. Φαίνεται πως αντί για πληροφορίες, πιο πολύ ψάχνουν για συστάσεις.

Υπάρχει επίσης τάση στο ότι η βιωσιμότητα αυτοφροντίδας θα παίξει ρόλο.

Για τους καταναλωτές, το θέμα της βιωσιμότητας γίνεται όλο και πιο σχετικό. Μεγάλη διεθνής έρευνα, έδειξε ότι σχεδόν το 80% των καταναλωτών ανέφεραν ότι η βιωσιμότητα είναι μια από τους top 5 παράγοντες αξίας.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Δωμάτιο Snoezelen - Μία καινοτόμος θεραπευτική παρέμβαση για ασθενείς με άνοια
Λ. Μαρίνος στο 7o Healthcare Transformation: Μεγάλο ζητούμενο η αυτοφροντίδα [βίντεο]
Απαλλαγή από τη συμμετοχή στη φαρμακευτική δαπάνη όλων των συνταξιούχων με αναπηρία ζητά η ΕΣΑμεΑ