Υγεία & Business

L'Oréal Hellas: Ενίσχυση του brand NYX στο retail

Μέσω franchise η ενίσχυση της παρουσίας του αναπτυσσόμενου brand. Κίνητρο η δυναμική των φυσικών καταστημάτων μετά την πανδημία. Οι boutique στο χαρτοφυλάκιο του γαλλικού ομίλου.


Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2022, 14:00

Σοφία Εμμανουήλ

Με ναυαρχίδα τη μάρκα NYX Professional Makeup, η L'Oréal Hellas επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην τοπική αγορά εισερχόμενη στο λιανεμπόριο με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchising).

Η κίνηση, που ανέδειξε σχετικό ρεπορτάζ του Euro2day.gr, έρχεται σε συνέχεια της επιστροφής των καταναλωτών στα φυσικά καταστήματα αλλά και της δυναμικής ανάκαμψης της κατηγορίας make up.

Το νέο δίκτυο θα αναπτυχθεί σε επιλεγμένες γεωγραφικές περιοχές και προς αυτή την κατεύθυνση η Διεύθυνση Καταναλωτικών Προϊόντων (Consumer Products Division) της L'Oréal Hellas σχεδιάζει ένα δίκτυο franchise το οποίο θα ενισχύσει την παρουσία της μάρκας NYX Professional Makeup στη χώρα.

Ακολουθώντας το μοτίβο άλλων χωρών, η ανάπτυξη της μάρκας NYX Professional Makeup θα βασίζεται σε δίκτυο ίδιων καταστημάτων λιανικής, καταστήματα store-in-store και άλλα καταστήματα μέσω συνεργασιών franchise.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η μάρκα NYX Professional Makeup είναι μεταξύ των πιο δυναμικά αναπτυσσόμενων μαρκών της L'Oréal, με ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα και εντυπωσιακά λανσαρίσματα παγκοσμίως.

Η ελληνική αγορά και οι Έλληνες καταναλωτές είναι ακόμα στη φάση γνωριμίας και ανακάλυψης της μάρκας NYX Professional Makeup και υπάρχουν πολλές περιοχές της χώρας όπου δεν έχει παρουσία. Επιπλέον, όπως σημειώνουν πηγές στην εταιρεία σε ερώτημα σχετικά με τα σχέδια και τις επιδόσεις του brand στην τοπική αγορά, με την υποχώρηση των περιορισμών της πανδημίας, επιστρέφει η δυναμική των φυσικών καταστημάτων, ενώ παράλληλα οι καταναλωτές αναζητούν νέες εμπειρίες και νέους τρόπους έκφρασης στις κοινωνικές συναναστροφές τους και τα προϊόντα make up συμβάλλουν σε αυτές τις ανάγκες τους.

Όλα αυτά συνηγορούν στην προσδοκία ότι οι καλές επιδόσεις που σημειώνει η μάρκα σήμερα και στην Ελλάδα, θα συνεχιστούν και στα επόμενα χρόνια.

Το δίκτυο των beauty boutique

Σημειώνεται, τέλος, ότι εκτός από τη NYX Professional Makeup, οι άλλες μάρκες της L'Oréal που διαθέτουν καταστήματα, παγκοσμίως, είναι μάρκες που ανήκουν στον κλάδο L'Oréal Luxe και συγκεκριμένα οι Kiehl's, Lancome και Armani. Πρόκειται για καταστήματα μπουτίκ, που προσφέρουν μια καινοτόμα εμπειρία με τη μάρκα, βασισμένη σε εξατομικευμένα και αποκλειστικά προϊόντα και υπηρεσίες. Τα καταστήματα εντάσσονται στη λογική μιας tailor-made direct-to-consumer (D2C) σχέσης με τους καταναλωτές, στο πλαίσιο της online και offline αγοραστικής τους διαδρομής.

 

Πηγές:
euro2day



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων