Επιστήμη & Ζωή

Οι ενέσεις αδυνατίσματος φέρνουν τα πάνω κάτω στη βιομηχανία τροφίμων

Η τάση για πιο υγιεινές επιλογές υπάρχει εδώ και πολύ καιρό.


Δευτέρα, 02 Σεπτεμβρίου 2024, 13:30

Φίλιππος Ζάχαρης
Ειδικά ρεπορτάζ - Σύλλογοι Ασθενών και ΜΚΟ

Τα φάρμακα που χρησιμοποιούνται ως ενέσεις αδυνατίσματος οδηγούν σε αποστροφή προς τα λίπη και τη ζάχαρη. Πώς αντιδρούν σε αυτό οι προμηθευτές τέτοιων τροφίμων;

Τελείωσαν οι μέρες των υπερβολικά λιπαρών και ζαχαρούχων προϊόντων; Ένα αποτέλεσμα της τρέχουσας τάσης για ενέσεις απώλειας βάρους όπως το Wegovy ή το φάρμακο για τον διαβήτη Ozempic είναι η μειωμένη επιθυμία ή ακόμη και η αποστροφή για προϊόντα που περιέχουν λίπος και ζάχαρη.

Η UBS Research αναμένει περίπου 40 εκατομμύρια καταναλωτές αυτών των ενέσεων μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Αυτό έχει συνέπειες για τη βιομηχανία τροφίμων. Ο Patrik Schwendimann, αναλυτής τροφίμων στην τράπεζα του καντονίου της Ζυρίχης, το κατηγοριοποιεί αυτό σε συνέντευξή του στο "20 Minuten".

Από πέρυσι υπήρχαν ανησυχίες ότι οι εν λόγω ενέσεις θα έχουν μόνιμες επιπτώσεις στη βιομηχανία τροφίμων. "Μέχρι σήμερα κανείς δεν γνωρίζει πόσο μεγάλη και πόσο βιώσιμη θα είναι η επίδραση", λέει ο Schwendimann.

Γεγονός όμως είναι: "Η τάση για πιο υγιεινές επιλογές υπάρχει εδώ και πολύ καιρό. Ωστόσο, το Ozempic και οι συνεργάτες του έχουν εντείνει αυτή την τάση για άλλη μια φορά, και τώρα υπάρχει και το νέο στοιχείο της μειωμένης όρεξης".

Ωστόσο, αμφιβάλλει ότι οι κατασκευαστές θα μειώσουν τώρα τις θερμίδες σε ολόκληρη τη γκάμα τους. "Πολλοί τομείς δεν επηρεάζονται άμεσα. Στη Nestlé, ένα καλό πέμπτο των προϊόντων επηρεάζεται δυνητικά άμεσα. Η Nestlé πραγματοποιεί πλέον την πλειονότητα των πωλήσεών της με τροφές για κατοικίδια ζώα, καφέ και διατροφή".

Παρ' όλα αυτά, η εταιρεία εργάζεται ήδη πάνω σε προϊόντα που θα προσφέρονται ως συμπλήρωμα των συριγγών.

Επιπλέον: "Δεν γνωρίζουμε ακόμη αν οι σύριγγες απώλειας βάρους είναι απλώς μια τάση για μερικά χρόνια ή ένα βιώσιμο φαινόμενο", λέει ο Schwendimann. Δεν είναι οι εταιρείες που κρατούν κυρίως ζωντανές τις λιπαρές και ζαχαρούχες τροφές, λέει ο Schwendimann. "Εμείς οι πελάτες αποφασίζουμε τι θα αγοράσουμε".



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων