Μας το είπαν και δεν το πιστεύαμε. Ασφαλισμένος του ΙΚΑ Ζωγράφου, αποφάσισε πρόσφατα να κάνει χρήση της…καινοτόμου υπηρεσίας των τηλεφωνικών ραντεβού.
Ενθουσιασμένος με την ευκολία που παρέχει η εν λόγω υπηρεσία, ο ασφαλισμένος κάλεσε και ζήτησε ραντεβού με παθολόγο.
Όλα κυλούσαν ρολόι, μέχρι που πήρε την απάντηση για το ραντεβού: Σε ένα μήνα!
Εύλογα, ο άνθρωπος απηύθυνε το ερώτημα:
Μα, καλά, αν το πρόβλημα που έχω είναι σοβαρό και υποτροπιάσει σε ένα μήνα;
‘Λυπάμαι, αλλά μόνο για τότε υπάρχει ραντεβού’, ήταν η απάντηση.
Τηλεφωνική, ναι. Υπηρεσία, όχι…
{{dname}} - {{date}}
{{body}}
Απάντηση Spam
{{#subcomments}} {{/subcomments}}