Ενδοσκόπιο

Αλυσίδες μάρκετινγκ, αντί αλυσίδων φαρμακείων

Μια νέα οπτική στη διαχείριση των φαρμακείων, αρχίζει να διαφαίνεται, αφού δεν επιτρέπεται στην Ε.Ε. η λειτουργία αλυσίδων φαρμακείων.


Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου 2011

Μια νέα οπτική στη διαχείριση των φαρμακείων, αρχίζει να διαφαίνεται, αφού δεν επιτρέπεται στην Ε.Ε. η λειτουργία αλυσίδων φαρμακείων.

Μπορεί το φάρμακο να μην είναι πρόσφορο είδος για προωθητικές ενέργειες, είναι όμως τα περιφερειακά προϊόντα, όπως τα καλλυντικά.

Έτσι, L’ Oreal και Johnson & Johnson, συμφώνησαν με το δίκτυο φαρμακείων Pharma Plus της Lavipharm, για ενιαία πολιτική μάρκετινγκ, κεντρικά από τη Pharma Plus στη διάρκεια του 2011, για τα καλλυντικά και τα μη φαρμακευτικά προϊόντα τους που διακινούνται μέσω φαρμακείων.

Στελέχη του δικτύου, παρατήρησαν ότι οι δύο εταιρίες παραγωγοί, αντιμετώπισαν το δίκτυο ως αλυσίδα και brand για τη συμφωνία, ανεξάρτητα από το ιδιοκτησιακό καθεστώς.

Επιχειρηματική ευελιξία…


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων