Υπερωρίες δούλεψε, σύμφωνα με καλά επιβεβαιωμένες πληροφορίες, το γραφείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιατρικών Επισκεπτών το Σαββατοκύριακο, προκειμένου να παραλάβει κάθε ενδιαφερόμενος το δικόγραφο για την ενδικοφανή προσφυγή κατά της φορολόγησης των εταιρικών αυτοκινήτων.
Και ενώ σε πρόσφατο δημοσίευμα του Iatronet είχαμε ισχυριστεί ότι σε πρώτη φάση 100 άτομα θα προχωρούσαν στην προαναφερθείσα διαδικασία, τελικά μόνο το Σαββατοκύριακο περισσότερα από 500 άτομα (ιατρικοί επισκέπτες επί συνόλου 3.000 που είναι ο κλάδος) παρέλαβαν το δικόγραφο, προκειμένου να το καταθέσουν μαζί με άλλα προσωπικά τους έγγραφα στην τοπική τους Εφορία. Σε συνομιλία που είχαμε με εκπρόσωπο του κλάδου, αυτός μας τόνισε ότι το πιθανότερο είναι ότι ο εκάστοτε Έφορος θα το απορρίψει, οπότε το επόμενο βήμα είναι η δικαστική οδός. Στο πλαίσιο αυτό, ήδη γίνονται συζητήσεις με τους δικηγόρους της Ομοσπονδίας, ενώ την επόμενη εβδομάδα έχει δρομολογηθεί και συνάντηση με βουλευτές της αντιπολίτευσης, οι οποίοι έχουν φέρει το θέμα στην Βουλή.
Η πρόταση που έχει γίνει από μέρους εκπροσώπων της αντιπολίτευσης είναι η επαναφορά των ρυθμίσεων της παραγράφου 2 του νόμου 4172/2013.
Σύμφωνα με την εν λόγω διάταξη, η αγοραία αξία της παραχώρησης ενός αυτοκινήτου σε εργαζόμενο ή εταίρο ή μέτοχο από ένα φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα για οποιοδήποτε διάστημα ενός φορολογικού έτους υπολογίζεται σε ποσοστό 30% του κόστους του οχήματος που εγγράφεται ως δαπάνη στα βιβλία του εργοδότη με τη μορφή της απόσβεσης, συμπεριλαμβανομένων και των τελών κυκλοφορίας, επισκευών, συντηρήσεων, καθώς και του σχετικού χρηματοδοτικού κόστους που αντιστοιχεί στην αγορά του οχήματος ή του μισθώματος. Σε περίπτωση που το κόστος είναι μηδενικό, η αγοραία αξία της παραχώρησης ορίζεται σε ποσοστό 30% της μέσης δαπάνης ή της απόσβεσης κατά τα τελευταία 3 έτη.
Κινητικότητα επικρατεί και από την πλευρά των εταιρειών, καθώς οι πληροφορίες είναι ότι αρκετές αναζητούν τρόπους κάλυψης του νέου φορολογικού κόστους. Πηγές, μας ανέφεραν ότι ήδη μία κάλυψε για το σύνολο των ιατρικών επισκεπτών που έχει το σχετικό κόστος, το οποίο κατά περίπτωση ήταν από 300 ευρώ μέχρι και 800 ευρώ. Άλλη εταιρεία κάλεσε τους υπαλλήλους της και τους πρότεινε την ενοικίαση οχημάτων μικρότερου κυβισμού, ακυρώνοντας στη συνέχεια ανάλογα με το ενδιαφέρον και υπάρχοντα συμβόλαια (για οχήματα μεγαλύτερου κυβισμού), ενώ άλλη αύξησε τις παροχές της σε άλλες κατηγορίες υπηρεσιών προς επισκέπτες, προκειμένου να ισορροπήσει κάπως την κατάσταση με την αυξημένη φορολόγηση.
{{dname}} - {{date}}
{{body}}
Απάντηση Spam
{{#subcomments}} {{/subcomments}}