Μαθαίνουμε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα το έχουν οι πολυεθνικές. Και δεν το εστιάζω στα καινοτόμα, που η αγορά μιλά για κατραπακιά, αλλά στο ότι δεν μπορούν να συμφωνήσουν το ποσοστό της έκπτωσης αν δεν λάβουν την έγκριση από τη μητρική.
Τώρα θα μου πεις, μήπως αυτό είναι και ένα μέτρο πίεσης; Θα μπορούσε. Αλλά το πιο πιθανό είναι να τσινάνε πια περισσότερο και οι μητρικές που κοιτούν με το ένα μάτι την ελληνική αγορά, καθώς όχι μόνο δεν αποδίδει (σε κέρδη), αλλά είναι κακός σύμβουλος και για άλλες αγορές.
Κοινώς, έχει εξελιχθεί σε μπούσουλα για άλλες αγορές και πιο συγκεκριμένα για τα όργανα που διαπραγματεύονται τις τιμές και τις εκπτώσεις.
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εορταστικές ημέρες διατροφής: Δες το αλλιώς
Κίρρωση ήπατος: Όσα πρέπει να γνωρίζετε
Γιατί υπάρχει τόσο στρες στις γιορτές