Στις προκλήσεις και τα εμπόδια της καθημερινότητας των ατόμων με αιμορροφιλία μας «ταξιδεύει» για τέσσερα χρόνια η «Κόκκινη Κλωστή». Η ιστορία, με πρωταγωνιστή τον αιμορροφιλικό ασθενή, ξετυλίχθηκε με τη βοήθεια της «Κόκκινης Κλωστής», η οποία συμβολίζει το αίμα. Με μία συμβολική κίνηση -το τράβηγμα της κλωστής- ο αιμορροφιλικός ασθενής απελευθερώνεται από τους περιορισμούς και επαναπροσδιορίζει τα όριά του.

Η ενημερωτική καμπάνια ξεκίνησε τον Απρίλιο 2019, ως μία πρωτοβουλία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α) και της βιοφαρμακευτικής εταιρείας εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi. Στόχος της, η ενδυνάμωση των αιμορροφιλικών ασθενών, η παρότρυνσή τους να διευρύνουν τα όριά τους, αλλά και η ενημέρωση των ατόμων με αιμορροφιλία για την αποτελεσματικότερη διαχείριση της νόσου.

Η ενημερωτική καμπάνια, όπως υπενθύμισε στο κοινό το 2022, ξεκίνησε με τρία animated videos και κεντρικό μήνυμα «Μην αφήνεις τον πόνο να σε σταματά. Αντιμετώπισέ τον. Ρώτησε το γιατρό σου». Συνεχίστηκε το 2020 με δύο ακόμα videos και τα ηχηρά μηνύματα «Τώρα ο φόβος είναι πίσω σου. Ο κόσμος μπροστά!» και «Μην αφήνεις τον πόνο να σε απομονώσει. Αντιμετώπισέ τον!» και το 2021 μας αφηγήθηκε τις περιπέτειες του αιμορροφιλικού ασθενή με το μήνυμα «Ελευθερία είναι εσύ να καθορίζεις τα όριά σου. Τώρα μπορείς!», τονίζοντας πώς με τη σωστή ενημέρωση και την κατάλληλη θεραπεία το άτομο με αιμορροφιλία μπορεί να διεκδικήσει μία καλύτερη ζωή, απαλλαγμένη από τα «Πρόσεχε!» και τα «Μη!».

Τα videos της καμπάνιας «ταξίδεψαν» σε online περιβάλλον αλλά και τηλεοπτικά ως κοινωνικό μήνυμα και τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Συνολικά καταγράφησαν πάνω από 320.000 θεάσεις, 19 εκατομμύρια εμφανίσεις, οι τηλεοπτικές προβολές άγγιξαν τις 610, ενώ τα δημοσιεύματα πλησίασαν τα 100.

Ο Γιώργος Φιλιππίδης, Πρόεδρος του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α.), δήλωσε: «Αισθανόμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που μέσω της καμπάνιας, για μία ακόμα φορά, καταφέραμε να κάνουμε πράξη τους στόχους του Σ.Π.Ε.Α. Βασική μας προτεραιότητα θα συνεχίσει να είναι η ενημέρωση και ενθάρρυνση των ατόμων με αιμορροφιλία,  αναφορικά με τη διαχείριση του πόνου, αλλά και η προστασία της ζωής και της υγείας τους».

O Άρης Παπαδάκος, Country Manager της Sobi για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, ανέφερε: «Στη Sobi αισθανόμαστε ιδιαίτερη ικανοποίηση για τα αποτελέσματα της καμπάνιας. Πιστεύουμε ότι μέσα από αυτό το «ταξίδι» συμβάλλαμε στην  ενθάρρυνση των ανθρώπων που ζουν με αιμορροφιλία, κάνοντας πράξη το όραμα της Sobi, να συνεισφέρουμε ουσιαστικά στη βελτίωση της ζωής τους».

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη σελίδα www.liberatelife.gr/kokkini-klosti

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Χρώματα στα νοσοκομεία - Πώς αλλάζει το "Σωτηρία" [εικόνες]
Πάνω από 280 δισ. δολάρια οι διαδικτυακές πωλήσεις των φαρμακείων το 2029
Bιοδείκτες