H Alcon Hellas ξεκινά την εκστρατεία «Μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία». Στόχος της είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για την πρεσβυωπία, φέρνοντας το κοινό πιο κοντά στους τρόπους αντιμετώπισής της. Μέσω της καμπάνιας επισημαίνεται η αναγκαιότητα επίσκεψης στον οφθαλμίατρο, ο οποίος θα διαγνώσει και θα καθοδηγήσει τους ασθενείς με πρεσβυωπία, προσφέροντας αναλυτικές πληροφορίες για όλους τους ενδεδειγμένους τρόπους αντιμετώπισης της πάθησης.

Ο κ. Μιλτιάδης Παπαδόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Alcon Hellas, δήλωσε: «Ως εταιρεία με επίκεντρο τον ασθενή, ο ρόλος μας είναι να κατανοούμε τις ανάγκες του και να προσπαθούμε να τις καλύψουμε με τον βέλτιστο τρόπο. Το να βλέπουμε υπέροχα είναι βασικό στοιχείο για έναν ποιοτικό τρόπο ζωής, καθώς επηρεάζει άμεσα κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας. Για εμάς είναι πρωταρχικής σημασίας το κοινό να είναι ενημερωμένο αναφορικά με την πρεσβυωπία, αλλά και τους διαθέσιμους τρόπους αντιμετώπισής της. Για αυτόν το λόγο ξεκινάμε αυτή την εκστρατεία «Μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία» με στόχο την ενημέρωση του κοινού και βασικό πυλώνα την πρόσβαση των ασθενών σε ποιοτική φροντίδα των οφθαλμών τους».

Η νέα καμπάνια «Μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία» περιλαμβάνει video, ιστοσελίδα για ασθενείς αφιερωμένη στην πρεσβυωπία (Μην κρατάς μακριά ό,τι έχει αξία. | MyAlcon | Ελλάδα), digital banners σε ψηφιακά μέσα ενημέρωσης και ενημερωτικό φυλλάδιο ασθενών με στόχο την εγγύτερη και ευρύτερη ενημέρωση του κοινού.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Περιεμμηνόπαυση: Ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον γυναικολόγο σας
ECDC: Σημαντική αύξηση κρουσμάτων συγκυτιακού ιού - Ποιους απειλεί ο RSV
Διοικητές νοσοκομείων: Παράδοξα και αντιφάσεις ενός διαγωνισμού