Οι περισσότερες φαρμακευτικές που διατηρούν καταναλωτικά προϊοντα, δεν ρισκάρουν την επαγγελματική σχέση που έχει δημιουργηθεί στην πορεία των χρόνων με τους φαρμακοποιούς ως κανάλι διανομής των προϊόντων τους.

Για αυτό εξάλλου, από τα τέλη του 2013, όταν ξεκινούσε το θέμα των μη συνταγογραφουμένων φαρμάκων, η πλειοψηφία των εταιριών, έσπευδαν να δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν την «πεπατημένη» και δεν θα στραφούν στα σούπερ – μάρκετ.

Ορισμένες πάλι, έτριβαν τα χέρια τους, «βλέποντας» διεύρυνση των δυνατοτήτων διανομής τους.

Τις τελευταίες ημέρες, ένα φαρμακευτικό καλλυντικό που διατίθεται και μέσω αλυσίδας καταστημάτων καλλυντικών, ήταν η αιτία επανεκκίνησης των διενέξεων...

Η διαφήμιση του προϊόντος, εκτιμήθηκε ότι θίγει τους φαρμακοποιούς. Ένα εξώδικο όμως – από πλευράς φαρμακοποιών – φαίνεται πως ήταν αρκετό. Η εταιρία έσπευσε να δηλώσει πως θα τροποποιήσει τη διαφήμιση, ζητώντας ταυτόχρονα συγγνώμη, από τους επί χρόνια συνεργάτες της.

Τώρα οι φαρμακοποιοί βρίσκονται εν αναμονή της νέας διαφήμισης...

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Το ψηφιακό μας αντίγραφο, η γυναίκα που μίλησε ξανά και άλλες λύσεις τεχνητής νοημοσύνης στην Υγεία
Βλάβη από τον ήλιο: Ποια είναι τα σημάδια
Δήμος Αθηναίων: Δωρεάν παιδιατρικός έλεγχος για ευάλωτες ομάδες