Η συζήτηση σχετικά με την αύξηση του ορίου της κάνναβης στην οδική κυκλοφορία που συνέστησε επιτροπή εμπειρογνωμόνων δεν λέει να καταλαγιάσει. Η Χριστιανική Ένωση CDU/CSU έχει ανανεώσει την κριτική της, αλλά από την άλλη υπάρχουν και υποστηρικτές.
"Κανείς δεν αμφισβητεί ότι αυτό θα έχει μόνιμες αρνητικές επιπτώσεις στην οδική ασφάλεια για όλους", δήλωσε ο εκπρόσωπος για την πολιτική μεταφορών Thomas Bareiß (CDU) στις εφημερίδες του Ομίλου "Funke Mediengruppe". "Είμαι της γνώμης ότι είναι δύσκολο να συμβιβαστούν η κατανάλωση και η οδική ασφάλεια".
Η Επιτροπή πρότεινε αύξηση στα 3,5 νανογραμμάρια της δραστικής ουσίας THC της κάνναβης ανά χιλιοστόλιτρο στον ορό του αίματος. Η τιμή αυτή είναι συγκρίσιμη από πλευράς κινδύνου με τη συγκέντρωση αλκοόλ στο αίμα 0,2 ποσοστό επί τοις χιλίοις. Ο Bareiß τάχθηκε υπέρ της διατήρησης του ισχύοντος κανονισμού του ενός νανογραμμαρίου ανά χιλιοστόλιτρο ορού αίματος.
Ο υπουργός Εσωτερικών της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας, Herbert Reul (CDU), δήλωσε στις εφημερίδες του Ομίλου "Funke" πως αναμένει ότι η μερική νομιμοποίηση της κάνναβης θα έχει "μοιραίο αντίκτυπο" στους αριθμούς των ατυχημάτων. "Αυτός ήταν ένας λόγος για τον οποίο ήμουν εξαρχής κατά της νομιμοποίησης".
Ο αντιπρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας του SPD στη γερμανική Βουλή, Detlef Müller, από την άλλη πλευρά, τάχθηκε υπέρ της πρότασης της Επιτροπής. "Η οριακή τιμή για τη μέγιστη ποσότητα THC στο αίμα που επιτρέπεται στην οδική κυκλοφορία θα πρέπει να βασίζεται στις προτάσεις της ομάδας εμπειρογνωμόνων, οι οποίες εδράζονται σε μεγάλο αριθμό επιστημονικών μελετών", δήλωσε ο Müller στις εφημερίδες του Funke.
Ωστόσο, ο Müller συνέχισε λέγοντας ότι πρέπει "επειγόντως να βρεθεί λύση" σε θέματα που αφορούν τους κανονισμούς και τα όρια για τη μεικτή κατανάλωση αλκοόλ και κάνναβης.
Η κοινοβουλευτική ομάδα του SPD συζητά επίσης τη σύσταση της Επιτροπής σχετικά με το κατά πόσο η απόλυτη απαγόρευση του αλκοόλ θα πρέπει να ισχύει και για την κατανάλωση κάνναβης, ιδίως μέχρι την ηλικία των 21 ετών.
Καθοριστικής σημασίας είναι επίσης οι σαφείς κατευθυντήριες γραμμές για τους οδηγούς στα μέσα μαζικής μεταφοράς, συμπεριλαμβανομένων των λεωφορείων, των τρένων και των τραμ. "Για λόγους ασφαλείας, θα πρέπει να ρυθμίζεται σαφώς ότι η THC παραμένει απαγορευμένη εν ώρα υπηρεσίας.
{{dname}} - {{date}}
{{body}}
Απάντηση Spam
{{#subcomments}} {{/subcomments}}