Επιστήμη & Ζωή

Boehringer Ingelheim Ελλάς: Το Άσθμα στο Twitter #AsthmaAct – [TweetChat]

Στη live συζήτηση, το ευρύ κοινό, οι επαγγελματίες υγείας, οι επιστημονικοί φορείς και οι δημοσιογράφοι υγείας είχαν την ευκαιρία να θέσουν online τις ερωτήσεις τους για το άσθμα.

Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου 2014, 17:45

Το πρώτο TweetChat στην Ελλάδα για το άσθμα, πραγματοποίησε η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim την Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014.

Η ενέργεια με τίτλο «Εσύ και το Άσθμα Σου», έγινε στα πλαίσια του Πανελλήνιου Πνευμονολογικού Συνεδρίου 5-8 Νοεμβρίου 2014 και υπό την Αιγίδα της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας. Επίσημοι καλεσμένοι του TweetChat ήταν οι Συντονιστές της Ομάδας Άσθματος της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας, Πνευμονολόγοι, κ. Στέλιος Λουκίδης και κ. Κωνσταντίνος Κωστίκας.

Στη live αυτή συζήτηση, το ευρύ κοινό, οι επαγγελματίες υγείας, οι επιστημονικοί φορείς και οι δημοσιογράφοι υγείας είχαν την ευκαιρία να θέσουν online τις ερωτήσεις τους για το άσθμα, να συνομιλήσουν με τους καλεμένους και να ανταλλάξουν απόψεις, χρησιμοποιώντας τοhashtag #AsthmaAct.

Συνολικά, έγιναν αναπαραγωγές των μηνυμάτων 311 φορές (retweets), ενώ τα μηνύματα της συζήτησης εμφανίστηκαν σε 1.655.364 χρήστες (impressions)!

Το ενδιαφέρον των followers επικεντρώθηκε σε θέματα διάγνωσης, καθώς και αξιολόγησης και ελέγχου της νόσου, καθώς και στους τρόπους βελτίωσης της αντιμετώπισής της και στη συνδρομή του οικογενειακού περιβάλλοντος στον ασθενή.

Αναφέρθηκαν επίσης στατιστικά στοιχεία του άσθματος στην Ελλάδα, καθώς και τα συμπτώματα και τα χαρακτηριστικά της νόσου. Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στην επίπτωση του άσθματος στην καθημερινότητα των ασθενών με άσθμα και στον τρόπο με τον οποίο μπορούν να συνεχίζουν χωρίς εμπόδια τις κοινωνικές, εργασιακές και προσωπικές τους δραστηριότητες.

«Περίπου 8,6% του γενικού πληθυσμού στην Ελλάδα πάσχει από άσθμα. Το άσθμα είναι μια δυναμική πάθηση με εξάρσεις και υφέσεις που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την καθημερινότητα των ασθενών, ιδιαίτερα όταν δεν είναι ικανοποιητικά ελεγχόμενο. Σήμερα έχουμε τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά το άσθμα – κεντρική είναι η πολύ καλή σχέση γιατρού και ασθενούς και η σωστή συμμόρφωση του ασθενούς στην ενδεδειγμένη θεραπεία.», όπως σημείωσε ο κ. Λουκίδης, Επίκουρος Καθηγητής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. "Οι ασθενείς με άσθμα είναι συχνά νέοι και αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης – στόχος της συγκεκριμένης εκδήλωσης ήταν να μοιραστούμε έγκυρες πληροφορίες για το άσθμα με ασθενείς και τους οικείους τους και να βελτιώσουμε το επίπεδο ενημέρωσης του κοινού σε θέματα γύρω από τη νόσο", ανέφερε ο κ.Κωστίκας, Πνευμονολόγος, Learning Resources Director της Ευρωπαϊκής Πνευμονολογικής Εταιρείας.

Η μαζική συμμετοχή των followers από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και η συνεχής ροή ερωτήσεων και απαντήσεων σε πραγματικό χρόνο, απέδειξε τη δύναμη και την αμεσότητα των εργαλείων των Social Media σε θέματα ευαισθητοποίησης για τις νόσους. Όλο και περισσότερο, οι ασθενείς ζητούν να συμμετέχουν στη λήψη αποφάσεων για ζητήματα που αφορούν την υγεία τους», σχολιάζει ο κ.Μανώλης Μιτάκης, Διευθυντής Επικοινωνίας της Boehringer Ingelheim Ελλάς, «και τα digital και social media μπορούν να προσφέρουν αμεσότητα πρόσβασης σε έγκυρη πληροφόρηση από επαγγελματίες υγείας και σε υπηρεσίες υγείας. Αυτή την καινοτομία επιδιώκει να κάνει γνωστή η Boehringer Ingelheim, αξιοποιώντας τα ψηφιακά εργαλεία υπέρ της συνεχούς επιμόρφωσης των ασθενών. Εξάλλου, οι εταιρείες προσαρμόζονται πλέον στο νέο περιβάλλον και στις νέες συνθήκες.»

Η Boehringer Ingelheim

Ο Όμιλος Boehringer Ingelheim είναι μια από τις 20 μεγαλύτερες φαρμακοβιομηχανίες παγκοσμίως. Με έδρα το Ingelheim της Γερμανίας, δραστηριοποιείται παγκοσμίως με 140 θυγατρικές και περισσότερους από 47.400 εργαζομένους. Από την ίδρυσή της το 1885, η οικογενειακή επιχείρηση είναι αφοσιωμένη στην έρευνα, την ανάπτυξη, την παρασκευή και τη διάθεση καινοτόμων φαρμάκων υψηλής θεραπευτικής αξίας για ιατρική και κτηνιατρική χρήση.

H ανάληψη κοινωνικής ευθύνης, αποτελεί κεντρικό στοιχείο της εταιρικής κουλτούρας στη Boehringer Ingelheim. Αυτό περιλαμβάνει συμμετοχή σε κοινωνικά προγράμματα σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως είναι η πρωτοβουλία “Making more Health” και η ευαισθησία προς τους εργαζομένους της. Ο σεβασμός, οι ίσες ευκαιρίες και η αρμονική συνύπαρξη επαγγελματικής και οικογενειακής ζωής αποτελούν το θεμέλιο της αμοιβαίας συνεργασίας. Σε όλες τις δραστηριότητές της, κύριο μέλημα της εταιρείας αποτελεί η προστασία του περιβάλλοντος και η βιωσιμότητα.

Το 2013, η Boehringer Ingelheim πέτυχε καθαρές πωλήσεις 14,1 δισ. ευρώ περίπου. Οι δαπάνες για Έρευνα και Ανάπτυξη αντιστοιχούν στο 19,5% των καθαρών της πωλήσεων.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων