Βουλή & Υγεία

Iδιωτικοποίηση των τηλεφωνικών ραντεβού στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου

Ερώτηση και αίτηση κατάθεσης εγγράφων της βουλευτού Βʼ Θεσσαλονίκης της ΔΗΜΑΡ, Κατερίνας Μάρκου σχετικά με την ιδιωτικοποίηση των τηλεφωνικών ραντεβού στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου.

Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2012, 19:42

Προς τον Υπουργό Υγείας κ. Λυκουρέντζο

Στην υπ’ αρ. 366 Συνεδρίαση του Δ.Σ. του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης Παπαγεωργίου (30.08.12), η Διοίκηση του νοσοκομείου αποφάσισε την ανάθεση σε ιδιώτη της τηλεφωνικής υπηρεσίας ραντεβού του Νοσοκομείου. Το κόστος για κάθε κλήση θα ανέρχεται στο ποσό των 2 ευρώ και θα επιβαρύνει εξ ολοκλήρου τους ασθενείς.

Εντύπωση προξενεί το γεγονός ότι στον ιστότοπο της «Διαύγειας» του Νοσοκομείου δεν υπάρχει καμία προκήρυξη τέτοιου είδους σύμβασης ούτε και απόφαση ανάθεσης σε κάποια εταιρεία.

Σημειωτέον ότι, σύμφωνα και με πρόσφατες αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου Θεσσαλονίκης (Ακυρωτικού), έχει κριθεί ότι το Γ.Ν. Θεσσαλονίκης Παπαγεωργίου «αποτελεί αναθέτουσα αρχή, ως οργανισμός δημοσίου δικαίου, κατά την έννοια του άρθρου 1 παρ.9 εδάφ.

δεύτερο της Οδηγίας 2004/18/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου» με αποτέλεσμα να εφαρμόζονται και γι αυτό οι διατάξεις της ως άνω Οδηγίας (η οποία έχει ενσωματωθεί στο ελληνικό δίκαιο με το ΠΔ 60/2007] όσον αφορά τις συμβάσεις που συνάπτει [βλ.

ΔΕφΘ(Συμβ) 359/2011, 6/2012 και 100/2012].

Ο Σύλλογος Εργαζομένων έχει καταθέσει πλήρη πρόταση προς τη Διοίκηση για τον εξορθολογισμό του συστήματος ραντεβού, ώστε να μειωθεί ο φόρτος εργασίας χωρίς να αυξηθούν τα κόστη για τους ασθενείς, ενώ έχει προχωρήσει και στη συλλογή υπογραφών από 3.000 πολίτες για να μην προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση.

Όλη η χώρα περνά δύσκολες ημέρες και ακόμα και το ποσό των 2 ευρώ για ένα ραντεβού μπορεί να είναι σημαντική επιβάρυνση για κάποιους πολίτες, ειδικά για ανθρώπους με ασθένειες που επιβάλουν συνεχή παρακολούθηση.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός
1. Αληθεύει ότι το Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Παπαγεωργίου θα προχωρήσει στην ιδιωτικοποίηση των τηλεφωνικών ραντεβού, έναντι του τιμήματος των δύο ευρώ ανά κλήση;
2.

Εφόσον έχει υπογραφεί σχετική σύμβαση, έχουν τηρηθεί οι νόμιμες διαδικασίες που ορίζει η κείμενη νομοθεσία για τέτοιου είδους συμβάσεις; Για ποιο λόγο δεν έχει αναρτηθεί καμία απόφαση προκήρυξης ή κατακύρωσης της σύμβασης στην «Διαύγεια» του Νοσοκομείου;
και καλείται να καταθέσει τη διακήρυξη, την απόφαση κατακύρωσης και το κείμενο της σύμβασης αυτής.

όπου φαίνονται οι όροι με τους οποίους έχει γίνει η ανάθεση.

Η ερωτώσα Βουλευτής
Κατερίνα Μάρκου


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων