Βουλή & Υγεία

Tο κόστος των τηλεφωνικών ραντεβού στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου

Απάντηση του Υπουργού Υγείας στην επίκαιρη ερώτηση της Κατερίνας Μάρκου για το κόστος των τηλεφωνικών ραντεβού στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου.

Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2012, 14:38

Συζητήθηκε σήμερα η επίκαιρη ερώτηση της Κατερίνας Μάρκου, βουλευτή Β’ Θεσσαλονίκης της ΔΗΜ.ΑΡ., προς τον Υπουργό Υγείας σχετικά με το κόστος των τηλεφωνικών ραντεβού στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Παπαγεωργίου.

Συγκεκριμένα, η κ. Μάρκου αναφέρθηκε στην απόφαση της Διοίκησης του Νοσοκομείου να προχωρήσει σε ανάθεση της υπηρεσίας τηλεφωνικών ραντεβού σε ιδιώτη, με κόστος 2 ευρώ ανά κλήση για τους ασθενείς, χωρίς να δημοσιευτεί από το νοσοκομείο καμία προκήρυξη διαγωνισμού με αντικείμενο την ανάθεση αυτή, καμία κατακύρωση της σύμβασης, ούτε καν η αρχική απόφαση του ΔΣ για την ανάθεση.

Απαντώντας στην ερώτηση, ο Υπουργός Υγείας κ. Α. Λυκουρέντζος παραδέχτηκε τις δυσλειτουργίες του συστήματος ανάθεσης των ραντεβού στα νοσοκομεία σε ιδιώτες, ενώ δεσμεύτηκε να εξετάσει τα στοιχεία που ανέφερε η κ. Μάρκου και να ελέγξει τη διοίκηση του νοσοκομείου για το θέμα.

Επίσης, δήλωσε ότι το Υπουργείο εξετάζει 894 συμβάσεις παροχής υπηρεσιών, ερευνώντας αφενός το ύψος του τιμήματος και αφετέρου τη δυνατότητα να παρέχονται οι υπηρεσίες αυτές από το προσωπικό των νοσοκομείων.

Στη δευτερολογία της, η κ. Μάρκου έθεσε θέμα διαφάνειας των διαδικασιών σύναψης συμβάσεων από τα νοσοκομεία, ειδικά από τη στιγμή που λαμβάνουν μεγάλες επιχορηγήσεις από το Υπουργείο Υγείας. 'Για το 2012, το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου έχει λάβει ως επιχορήγηση το ποσό των 26, 8 εκατομμυρίων ευρώ.

Επιτέλους, όποιος επιχορηγείται από το χρήματα του δημοσίου, χρήματα του Eλληνα φορολογούμενου, πρέπει να είναι απόλυτα διαφανής στη διαχείριση των χρημάτων αυτών. Είναι τουλάχιστον αστείο να δημοσιεύονται όχι μόνο στη Διαύγεια αλλά και στην ιστοσελίδα του νοσοκομείου προκηρύξεις διαγωνισμών και αναθέσεις για ανταλλακτικά εκτυπωτών και προμήθεια γραφικής ύλης και να μην υπάρχει καμία ανάρτηση για ένα τόσο σοβαρό θέμα.

Εγείρει ερωτήματα αυτή η επιλεκτική διαφάνεια.'

Για το σύστημα ανάθεσης των τηλεφωνικών ραντεβού σε ιδιώτες, ζήτησε από το Υπουργείο να ορίσει ενιαίες προϋποθέσεις και κατευθυντήριες γραμμές για τις διαδικασίες σύναψης τέτοιων συμβάσεων.
Επιπλέον, κατέθεσε στον κ.

Υπουργό πλήρη πρόταση του Συλλόγου Εργαζομένων στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου για τον εξορθολογισμό του συστήματος ραντεβού, ώστε να μειωθεί ο φόρτος εργασίας χωρίς να αυξηθούν τα κόστη για τους ασθενείς.

Δευτερολογώντας, ο Υπουργός αναφέρθηκε σε πρόσφατη εγκύκλιο του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου όπου ζητείται από τις διοικήσεις των νοσοκομείων να  μην προχωρήσουν σε άλλες τέτοιες συμβάσεις και εξέφρασε τη βούληση του Υπουργείου να προχωρήσει και σε πειθαρχικές διώξεις εφόσον υπάρχει παραβίαση της νομιμότητας από την Διοίκηση του Νοσοκομείου.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων