Έως το τέλος της τρίτης τάξης τα περισσότερα παιδιά έχουν αποκτήσει τις ακόλουθες δεξιότητες στον τομέα της γραφής, της ανάγνωσης και της επικοινωνίας και από αυτά αναμένονται τα παρακάτω:
Ακουστική ικανότητα
- Να ακούν προσεκτικά σε ομαδικές περιστάσεις
- Να κατανοούν υλικό που είναι στο επίπεδο της τάξης τους
Δεξιότητες λόγου
- Να μιλούν καθαρά με το κατάλληλο ύφος
- Να θέτουν ερωτήσεις και να απαντούν στις ερωτήσεις των άλλων
- Να χρησιμοποιούν σαφές και συγκεκριμένο λεξιλόγιο στους διαλόγους και στις συζητήσεις στην τάξη
- Να χρησιμοποιούν λεξιλόγιο που να σχετίζεται με το υπό συζήτηση θέμα
- Να παραμένουν στο θέμα, να χρησιμοποιούν την κατάλληλη επαφή με τα μάτια και να εξετάζουν διάφορες πτυχές του θέματος
- Να συνοψίζουν με ακρίβεια μια ιστορία
- Να εξηγούν τι έχουν μάθει
Αναγνωστική ικανότητα
- Να επιδείχνουν πολύ καλό χειρισμό των βασικών φωνητικών προτύπων
- Να χρησιμοποιούν δεξιότητες ανάλυσης λέξεων όταν διαβάζουν
- Να χρησιμοποιούν πληροφορίες από γλωσσικό περιεχόμενο και γλωσσικές δομές για να βοηθούν στην κατανόηση αυτού που διαβάζουν
- Να προβλέπουν και να δικαιολογούν τι πρόκειται να επακολουθήσει στις ιστορίες. Να συγκρίνουν και να αντιπαραθέτουν ιστορίες
- Να θέτουν ερωτήσεις και να απαντούν σε ερωτήσεις που αφορούν το αναγνωστικό υλικό
- Να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες που λαμβάνουν για να μάθουν σχετικά με νέα θέματα
- Να διαβάζουν με ευχέρεια βιβλία επιπέδου της τάξης τους (μυθοπλασία και μη)
- Να ξαναδιαβάζουν και να διορθώνουν σφάλματα όταν απαιτείται
Ικανότητα γραφής
- Να σχεδιάζουν, οργανώνουν, αναθεωρούν και επεξεργάζονται γραπτές απαντήσεις
- Να περιλαμβάνουν λεπτομέρειες στο γραπτό τους λόγο
- Να γράφουν ιστορίες, γράμματα, απλές εξηγήσεις και σύντομες αναφορές
- Να γράφουν χωρίς ορθογραφικά λάθη τις απλές λέξεις. Να διορθώνουν από μόνα τους το μεγαλύτερο μέρος των ορθογραφικών λαθών. Να χρησιμοποιούν λεξικό για να διορθώνουν τα λάθη τους
- Να γράφουν καθαρά με συνεχές γράψιμο
{{dname}} - {{date}}
{{body}}
Απάντηση Spam
{{#subcomments}} {{/subcomments}}