Η Unilever συμφώνησε να πουλήσει χαρτοφυλάκιο με 34 μάρκες τσαγιών στη CVC Capital Partners έναντι 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ, ολοκληρώνοντας το spin off της μονάδας μετά από διαπραγματεύσεις δύο ετών.
Όπως μεταδίδει το Reuters, η μονάδα ονόματι Ekaterra είχε έσοδα πάνω από 2 δισ. ευρώ το 2020.
Στο χαρτοφυλάκιο της ανήκουν μάρκες όπως οι Lipton, PG Tips, Pukka Herbs και TAZO.
Η Unilever θα διατηρήσει τις δραστηριότητες της στην αγορά τσαγιού της Ινδίας και της Ινδονησίας καθώς και την κοινοπραξία με την PepsiCo.
Πηγές:
euro2day
Ειδήσεις υγείας σήμερα
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ασθενών: Ένα κοινωνικό συμβόλαιο για το αύριο της Υγείας
Είναι το δέρμα σας “έτοιμο” για τα Χριστούγεννα;
Η χρόνια λοίμωξη από ηπατίτιδα D συχνά δεν είναι ανιχνεύσιμη [Μελέτη]