Τα διαδικτυακά πανεπιστημιακά μαθήματα έχουν σημαντικές επιπτώσεις στην ψυχική υγεία των φοιτητών, αναφέρει νέα έρευνα.

Σε έρευνα που έγινε σε 59.250 φοιτητές που λάμβαναν αποκλειστικά διαδικτυακά μαθήματα φάνηκε να έχουν υψηλότερα επίπεδα ψυχικής δυσφορίας, όπως άγχος και κατάθλιψη. Οι φοιτητές ακολουθούσαν τετραετείς σπουδές και η ηλικία τους ήταν κατά μέσον όρο 21 ετών.

Η μελέτη αναφέρει ότι τα ευρήματα αυτής της έρευνας υποδεικνύουν ότι επαγγελματίες ψυχικής υγείας ενδεχομένως πρέπει να λάβουν υπόψη τη σχέση των διαδικτυακών μαθημάτων με το αποτέλεσμα στην ψυχική υγεία όταν δουλεύουν με φοιτητές.

Περισσότερο από το 68% των φοιτητών στην έρευνα ήταν γυναίκες, 51% λευκοί και 61% έκαναν μόνο διαδικτυακά μαθήματα. Η σχέση μεταξύ αποκλειστικά διαδικτυακών μαθημάτων και υψηλότερων επιπέδων δυσφορίας παρέμεναν, άσχετα από την τοποθεσία των φοιτητών.

Η ψυχική δυσφορία μετρήθηκε με την κλίμακα Kessler Screening Scale for Psychological Distress.

Σχεδόν το 10% των παραπάνω φοιτητών δήλωσαν ότι δεν κοινωνικοποιούνται με φίλους καθόλου κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Είχαν τα χαμηλότερα επίπεδα κοινωνικοποίησης σε σύγκριση με φοιτητές που χρησιμοποιούσαν άλλες μεθόδους εκπαίδευσης.

Οι διαδικτυακοί φοιτητές, επίσης είχαν περισσότερη δυσφορία από τις ακαδημαϊκές προκλήσεις.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο JAMA Network.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Περιεμμηνόπαυση: Ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον γυναικολόγο σας
ECDC: Σημαντική αύξηση κρουσμάτων συγκυτιακού ιού - Ποιους απειλεί ο RSV
Διοικητές νοσοκομείων: Παράδοξα και αντιφάσεις ενός διαγωνισμού