Στο στόχαστρό τους έχουν βάλει οι ιατρικοί επισκέπτες μια πολυεθνική εταιρεία - επί του παρόντος - η οποία, ενώ κάποτε απασχολούσε τριψήφιο αριθμό επισκεπτών, σήμερα το δυναμικό της αντιστοιχεί στα δάχτυλα των χεριών.

Εξέλιξη που προήλθε από την επιλογή από μέρους της πολυεθνικής της διαδικτυακής πια επικοινωνίας και ενημέρωσης των γιατρών και όχι της επίσκεψης  ιατρικών επισκεπτών σε αυτούς. Βεβαίως, ρόλο στην σημαντική μείωση του προσωπικού της, όπως λέγεται, έπαιξε και η αλλαγή στρατηγικής της εταιρείας, συρρικώνοντας ή καταργώντας ολόκληρα τμήματα. 

Το θέμα είναι ότι οι ιατρικοί επισκέπτες δεν θα το αφήσουν έτσι και θα το φθάσουν όσο πιο ψηλά γίνεται στο επίπεδο της Πολιτείας. 

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Στο ναδίρ η ικανοποίηση των νοσηλευτών - Έρευνα σε τρία νοσοκομεία της Αττικής
Famar: Οι περιπέτειες από την εποχή Μαρινόπουλου και ο νέος ιδιοκτήτης
Εκστρατεία ενημέρωσης της Εθνικής Δράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας