Ερευνητές του Wake Forest Institute for Regenerative Medicine ετοιμάζονται να πραγματοποιήσουν καινοτόμες έρευνες στον καρκίνο, στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, για να εξετάσουν πώς επηρεάζει η μικροβαρύτητα την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων και την αγωγή.

Tο μοναδικό αυτό περιβάλλον θα μπορούσε να οδηγήσει σε σημαντικές εξελίξεις όσον αφορά την κατανόηση της συμπεριφοράς του καρκίνου και την ανάπτυξη πιο αποτελεσματικών αγωγών στους ασθενείς, στη Γη.

Tο project, στόχο έχει να εξετάσει την επίδραση της μικροβαρύτητας στην ανάπτυξη και αντιμετώπιση του καρκίνου.

Με επικεφαλής τον Dr. Shay Soker, εστιάζει στη χρήση οργανοειδών τα οποία θα σταλούν στον Διεθνή διαστημικό σταθμό για την έρευνα προσφέροντας πληροφορίες που θα μπορούσαν να φέρουν επανάσταση στις θεραπείες.

Ο Dr. Soker δήλωσε οι το περιβάλλον μικροβαρύτητας προσφέρει μοναδικό πλαίσιο για τη μελέτη του καρκίνου με τρόπους που δεν είναι εφικτοί στη Γη.

Το ISS National Lab, σε συνεργασία με τη NASA, θέλει να χρησιμοποιήσει τη δύναμη της έρευνας στο διάστημα για να ωφελήσει τη ζωή στη Γη.

Τα projects που έχουν επιλεγεί είναι στην πρώτη γραμμή της επιστημονικής έρευνας εκτείνοντας τα όρια του τι είναι εφικτό στην έρευνα του καρκίνου.

Οι επιπτώσεις της έρευνας εκτείνονται πέρα από τον Διεθνή διαστημικό σταθμό. Μελετώντας τον καρκίνο σε περιβάλλον μικροβαρύτητας οι επιστήμονες ελπίζουν να ανακαλύψουν νέους μηχναισμους εξέλιξης της νόσου και να εντοπίσουν νέους θεραπευτικούς στόχους.

Τα αποτελέσματα της μελέτης θα μπορούσαν να οδηγήσουν στην ανάπτυξη πιο αποτελεσματικών αγωγών για τον καρκίνο και να βελτιώσουν τελικά το αποτέλεσμα στους ασθενείς.

Το κτήριο της Βουλής των Ελλήνων θα φωταγωγηθεί με τη Χρυσή Κορδέλα στις 14 Σεπτεμβρίου