Κόντρες ‘κορυφής’ διαδραματίζονται στην Ε.Ε. για τη διαφήμιση των φαρμάκων.

Μέχρι στιγμής, σε ‘φαβορί’ αναδεικνύεται η επίτροπος Υγείας Ανδρούλλα Βασιλείου, έναντι του επιτρόπου Βιομηχανίας Γκούντερ Φερχόιγκεν, ενόψει της κατάρτισης του σχετικού κανονισμού, από το ερχόμενο έτος.

Η πρώτη δεν επιθυμεί το ‘άνοιγμα’ της διαφήμισης φαρμάκων στο κοινό, σε αντίθεση με τον δεύτερο…

Στη χθεσινή συνεδρίαση του κολλεγίου όμως, ‘πέρασε’ αυστηρός έλεγχος των πληροφοριών, αφού οι πολίτες –λόγω έλλειψης ειδικών γνώσεων- δεν είναι σε θέση να αξιολογούν τις πληροφορίες.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Άνοια: Μια ύπουλη αρρώστια, αδιάγνωστη στο 75% των περιστατικών
Η Janssen Ελλάδας εγκαινιάζει τη νέα εταιρική της ταυτότητα
Εθελοντική αιμοδοσία στον ΕΔΟΕΑΠ