Σε μια συνολική καμπάνια για την ενημέρωση των πολιτών όλης της χώρας για την πρόληψη και αντιμετώπιση του οξέος εμφράγματος του μυοκαρδίου προχώρησε η Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς (29 Σεπτεμβρίου).
Η διαφημιστική καμπάνια αφορούσε την προβολή -για ένα μήνα- στους τηλεοπτικούς σταθμούς όλης της χώρας τεσσάρων σποτ που περιγράφουν τα κύρια συμπτώματα του οξέος εμφράγματος του μυοκαρδίου και τους παράγοντες που οδηγούν σε καρδιαγγειακά νοσήματα. Τα σποτ δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με γνωστή διαφημιστική εταιρεία και με εταιρεία τηλεοπτικών παραγωγών, οι οποίες παρείχαν τις υπηρεσίες τους εντελώς δωρεάν, ενισχύοντας εμπράκτως το έργο της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας.
Ταυτόχρονα, η Ελληνική Καρδιολογική Εταιρεία, για δύο εβδομάδες, «έντυσε» το εσωτερικό ενός συρμού του μετρό με μηνύματα πρόληψης από το έμφραγμα και τα καρδιοαγγειακά νοσήματα.
Με αυτόν τον τρόπο χιλιάδες πολίτες που χρησιμοποιούν το μετρό ενημερώθηκαν για το πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζει κανείς τα συμπτώματα του εμφράγματος, όπως επίσης και για την αξία που έχει για τον εμφραγματία η άμεση περίθαλψή του.
Η Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς καθιερώθηκε το 1999 από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Καρδιολογίας, που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 100 χώρες, με την υποστήριξη της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας.
Στόχος είναι η ενθάρρυνση στην υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής που θα εξασφαλίζει την υγεία της καρδιάς όπως επίσης η ευαισθητοποίηση σε όλο τον κόσμο για τα καρδιαγγειακά νοσήματα, τα οποία αποτελούν κύρια αιτία θανάτου παγκοσμίως. Κύριο σύνθημα του φετινού World Heart Day είναι το “Power your Heart”, δίνοντας το μήνυμα ότι κάθε άνθρωπος πρέπει να έχει την επιλογή υγιεινών πρακτικών για την καρδιά του με στόχο συνολικά την Καρδιαγγειακή Υγεία.
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Καρδιακή προσβολή: Οι β-αναστολείς συνδέονται με κατάθλιψη στη μετεγχειρητική φροντίδα
Δράμα: Κανένα ενδιαφέρον για 5 θέσεις παθολόγων, παρά το επίδομα άγονου
Περιεμμηνόπαυση: Ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον γυναικολόγο σας