Υγεία & Business

Φίλτρα άρθρων

Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2022, 14:14

Νέα λίστα-σοκ με ανατιμήσεις στα προϊόντα σούπερ μάρκετ

Μπροστά σε ένα νέο κύκλο ανατιμήσεων, τον τρίτο από τις αρχές του έτους, βρίσκονται οι καταναλωτές. Αυξήσεις έως 35% περιλαμβάνουν οι νέοι τιμοκατάλογοι που έχουν στείλει προμηθευτές στα σούπερ μάρκετ. 

Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2022, 08:30

Τα 700.000 αδιάθετα εμβόλια γρίπης πέρσι "γκρέμισαν" τις φετινές διαθέσιμες ποσότητες

Μπορεί κάποιος να εμβολιαστεί και χωρίς ηλεκτρονική συνταγή. Οι πληροφορίες και οι συστάσεις των ειδικών για τον εμβολιασμό.

Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2022, 09:00

Τα 50 φάρμακα που γέμισαν τα ταμεία των φαρμακοβιομηχανιών το 2021

Ύψη ρεκόρ, με μια "χούφτα" φαρμακευτικών εταιρειών να ανταμείβονται αδρά για τη δημιουργία εμβολίων και θεραπειών για την COVID-19.

Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2022, 08:45

Τι ζητεί η Ομοσπονδία Συλλόγων Οπτικών Οπτομετρών Ελλάδος από το υπουργείο Οικονομικών

Τι αναφέρει στο iatronet.gr ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Οπτικών και Οπτομετρών Ελλάδας.

Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2022, 12:42

Πρεμιέρα για το πρώτο κατάστημα Carrefour στην Αττική

Το νέο κατάστημα Carrefour, το οποίο ξεκίνησε πιλοτικά να λειτουργεί τον Αύγουστο και βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία από τις αρχές Σεπτεμβρίου, βρίσκεται στο κέντρο του Πειραιά και αποτελεί το πρώτο εταιρικό κατάστημα της εταιρείας.  

Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2022, 18:39

Μειώνονται οι ποσότητες στις συσκευασίες των προϊόντων, καταγγέλλει το ΙΝΚΑ

Υπάρχει μείωση των ποσοτήτων, σχεδόν σε όλες τις συσκευασίες προϊόντων, όχι μόνο στα τρόφιμα, αλλά και στα είδη περιποίησης, στα χαρτικά, απορρυπαντικά, καλλυντικά, ζωοτροφές, τονίζει.

Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2022, 13:52

Σούπερ μάρκετ: Η ακρίβεια φέρνει στροφή σε... χύμα και private label

Οι περικοπές λόγω ακρίβειας συνδυάζονται με αλλαγή του καταναλωτικού μοντέλου και επιστροφή στα... '80s. Τι δείχνουν για τις νέες τάσεις τα στοιχεία της IRI. 

Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2022, 14:00

L'Oréal Hellas: Ενίσχυση του brand NYX στο retail

Μέσω franchise η ενίσχυση της παρουσίας του αναπτυσσόμενου brand. Κίνητρο η δυναμική των φυσικών καταστημάτων μετά την πανδημία. Οι boutique στο χαρτοφυλάκιο του γαλλικού ομίλου.