Μια μελέτη από το FutureBrand διαπίστωσε ότι η εικόνα των φαρμακευτικών και υγειονομικών εταιρειών βελτιώθηκε από την αρχή της πανδημίας COVID-19.
Χρησιμοποιώντας δεδομένα που συλλέχθηκαν κατά τη διάρκεια του lockdown, ο δείκτης FutureBrand 2020 διαπίστωσε ότι η φήμη του φαρμάκου βελτιώθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.
Η βιομηχανία έχει βρεθεί στο παγκόσμιο προσκήνιο τους τελευταίους μήνες καθώς συνεχίζεται ο αγώνας για την εξεύρεση αποτελεσματικών θεραπειών και εμβολίων κατά της COVID-19.
Παρόλο που μόνο δύο εταιρείες υγειονομικής περίθαλψης εισήλθαν στις κορυφαίες 20 του δείκτη - η Danaher και η Medtronic - ορισμένες φαρμακευτικές εταιρείες έχουν επίσης σημειώσει άνοδο στη λίστα.
Συγκεκριμένα, η κατάταξη της ελβετικής φαρμακευτικής εταιρείας Roche, αυξήθηκε κατά 49 θέσεις από το 2018 και της AstraZeneca κατά 20 θέσεις. Επίσης, η δανέζικη πολυεθνική Novo Nordisk και η γαλλική Sanofi σημείωσαν άνοδο κατά δύο θέσεις και 18 θέσεις, αντίστοιχα.
Παρόλο που ορισμένες φαρμακευτικές εταιρείες και εταιρείες υγειονομικής περίθαλψης σημείωσαν άνοδο κατά την περίοδο κλειδώματος, η Gilead έπεσε τρεις θέσεις κάτω από τον δείκτη. Η Gilead αναπτύσσει επί του παρόντος το ερευνητικό αντιιικό φάρμακο remdesivir ως θεραπεία για την COVID-19.
«Ο μεγαλύτερος σύνδεσμος μεταξύ των εταιρειών με τις καλύτερες επιδόσεις στον δείκτη είναι ότι όλοι έχουν δείξει μια αυξημένη και άμεση ανταπόκριση στην COVID-19 καθώς και σε άλλες σημαντικές αλλαγές στην αγορά και την κοινωνία», δήλωσε ο Jon Tipple, Διευθύνων Σύμβουλος της Global FutureBrand.
«Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δοθεί προτεραιότητα σε αυτό που χρειάζονται και θέλουν περισσότερο το προσωπικό και οι πελάτες τους, τα οποία είναι πλέον κρίσιμα για την εταιρική επιτυχία », πρόσθεσε.
Πηγές:
pharmatimes
Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΔΟΕΑΠ - ΤΥΠΕΤ στις ρυθμίσεις ΕΟΠΥΥ για τη φαρμακευτική δαπάνη - Γεωργιάδης: Θα βγουν κερδισμένοι
Μιχ. Γιαννάκος: Γιατί είναι χαμηλή η συμμετοχή στις απεργίες των υγειονομικών
Οι συμπεριφορές που επιδεινώνουν την κατάθλιψη