Επιστήμη & Ζωή

Διαλείμματα άσκησης σε αίθουσες διδασκαλίας ενισχύουν τη μάθηση [μελέτη]

Ενας καθηγητής έδειξε ότι πεντάλεπτες σωματικές ασκήσεις ήταν εφικτές αλλά και ικανές να επιδρούν θετικά στην προσοχή των φοιτητών και στην παρακίνησή τους όπως και στην ικανοποίηση από το μάθημα.


Πέμπτη, 02 Μαΐου 2024, 19:05

Εύη Ψωμιάδου
Υπεύθυνη Ύλης

Επιστήμονες του Ohio State University δήλωσαν ότι διαλείμματα άσκησης κατά τη διάρκεια μεγάλης διάρκειας διδασκαλίας βοηθούν τους καθηγητές και τους φοιτητές να είναι συγκεντρωμένοι και να έχουν ενέργεια.

Ενας καθηγητής έδειξε ότι πεντάλεπτες ασκήσεις ήταν εφικτές αλλά και ικανές να επιδρούν θετικά στην προσοχή των φοιτητών και στην παρακίνησή τους όπως και στην ικανοποίηση από το μάθημα.

Ο καθηγητής Hayes, δήλωσε ότι κανείς δεν μπορεί να παραμείνει συγκεντρωμένος για 80 λεπτά χωρίς να αφαιρεθεί. Αν οι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να κάνουν διάλειμμα και να κινήσουν για λίγα λεπτά το σώμα τους αυτό θα μπορούσε να επαναφέρει τη σκέψη τους στο μάθημα και πιθανόν να είναι πιο παραγωγικοί.

Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο Frontiers in Sports and Active Living και εξέτασε τη μέθοδο σε 4 τάξεις του καθηγητή.

Ένα έως 2 διαλείμματα άσκησης πεντάλεπτης διάρκειας το καθένα έλαβαν χώρα σε κάθε διάλεξη, σε μάθημα ψυχολογίας με 20-93 φοιτητές. Η διάρκεια της διάλεξης ήταν 80 λεπτά.

Στην έναρξη του μαθήματος ο καθηγητής χώρισε την τάξη σε 4 ομάδες και καθεμία ήταν υπεύθυνη για την ανάπτυξη πεντάλεπτου διαλείμματος άσκησης. Ο καθηγητής στη συνέχεια βεβαιώθηκε ότι οι ασκήσεις ήταν εφικτές και ασφαλείς.

Παραδέχεται ότι τα διαλείμματα άσκησης ορισμένες φορές ήταν άβολα, ιδιαίτερα στην έναρξη του εξαμήνου.

Οι φοιτητές δεν ήξεραν πώς να δράσουν και δεν ήταν συνηθισμένοι σε αυτό, στο πλαίσιο μιας αίθουσας διδασκαλίας.

Τελικά, οι φοιτητές χαλάρωσαν και διασκέδαζαν με τα διαλείμματα άσκησης που περιλάμβαναν ασκήσεις όπως εκτάσεις και  προβολές.

Οι φοιτητές αξιολόγησαν τα διαλείμματα άσκησης και δήλωσαν ότι αυτά βελτίωσαν την προσοχή τους, ήταν διασκεδαστικά και βελτίωσαν τις σχέσεις με τους συμφοιτητές τους. Σε σύγκριση με άλλες τάξεις προτιμούσαν αυτή με την άσκηση.

Το project έδειξε ότι τα διαλείμματα άσκησης είναι εφικτά στην αίθουσα διδασκαλίας και οι φοιτητές ευχαριστούνται τέτοιες δραστηριότητας και τις θεωρούν χρήσιμες.

Ο καθηγητής πιστεύει ότι η μέθοδος αξίζει να δοκιμαστεί και σε άλλες τάξεις και ορισμένοι συνάδελφοί του ήδη άρχισαν να πειραματίζονται με την άσκηση σε αίθουσες διδασκαλίας.

 

Πηγές:
Frontiers in Sports and Active Living



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Loading ...
Προσθήκη Σχολίου

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ IATRONET.GR

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων