Η Novartis Hellas συνεχίζει για δεύτερη συνεχή χρονιάτην εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ψωριασική νόσο. Η εκστρατεία αποτελεί μέρος της διεθνούς πρωτοβουλίας «More than my skin» για την ψωριασική νόσο.

Η ψωριασική νόσος είναι μια χρόνια φλεγμονώδης νόσος, με την ψωρίαση και την ψωριασική αρθρίτιδα να αποτελούν κύριες εκδηλώσεις της. Η νόσος δύναται να επηρεάσει αρνητικά την ποιότητα ζωής των ασθενών και να περιορίσει σημαντικά τη σωματική λειτουργικότητά τους.

Στην Ελλάδα περίπου 2-3% του πληθυσμού πάσχει σήμερα από ψωρίαση, από τους οποίους έως και 30% των ασθενών μπορεί να εμφανίσουν ψωριασική αρθρίτιδα. Γεγονός με σημαντική επίπτωση στα δημόσια συστήματα υγείας, στην εθνική οικονομία και στην κοινωνία. Η ενημέρωση και η έγκαιρη διάγνωση αποτελούν το «κλειδί» για την καλύτερη ολιστική διαχείριση της νόσου και της ποιότητα ζωής των ασθενών.

Με επίκεντρο τα εμφανή και αφανή συμπτώματα της νόσου, το κεντρικό μήνυμα της εκστρατείας είναι «Αναγνωρίζουμε αυτό που φαίνεται. Φροντίζουμε και για αυτό που δεν φαίνεται».

Το βασικό όχημα επικοινωνίας της εκστρατείας είναι μια ταινία διάρκειας 30 δευτερολέπτων. Με δημιουργικό εύρημα το συμβολικό επάγγελμα της κεραμίστριας, που απαιτεί δύναμη και ευλυγισία των χεριών, η ταινία μεταφέρει με τρόπο απλό και θετικό ένα δυνατό μήνυμα: οι ασθενείς με ψωριασική νόσο μπορούν να συνεχίσουν να είναι ενεργοί, επαγγελματικά, κοινωνικά και να εξασφαλίσουν ποιότητα ζωής, αρκεί να διαγνωστούν έγκαιρα από τους εξειδικευμένους επαγγελματίες υγείας (ιατροί δερματολόγοι ή/και ρευματολόγοι).

O κ. Γρηγόρης Ρομπόπουλος, Iατρικός Διευθυντής της Novartis Hellas δήλωσε: «Η ενημέρωση του κοινού γύρω από την ψωριασική νόσο είναι αναγκαία. Μέσα από τη συγκεκριμένη καμπάνια η οποία συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά με συνέπεια, στοχεύουμε στο να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό γύρω από τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και ορθής διαχείρισης, συμβάλλοντας θετικά στην ποιότητα ζωής των ασθενών.»

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Χρώματα στα νοσοκομεία - Πώς αλλάζει το "Σωτηρία" [εικόνες]
Πάνω από 280 δισ. δολάρια οι διαδικτυακές πωλήσεις των φαρμακείων το 2029
Bιοδείκτες