Αύξηση 24% περίπου, παρουσίασαν φέτος το καλοκαίρι τα αντιηλιακά, σε σχέση με πέρυσι, ενώ τα παιδικά αντιηλιακά και τα after sun προϊόντα, αυξήθηκαν περίπου κατά 28% και κατά 23%, αντίστοιχα, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρίας μελετών ΙMS Health.

Πέρα από το προφανές ότι οι Ελληνίδες φροντίζουν κατ΄ αρχήν τα παιδιά τους και στη συνέχεια τους ενήλικες της οικογένειας, οι παράγοντες της αγοράς, δεδομένης της οικονομικής κρίσης, αποδίδουν την αύξηση της κατανάλωσης φαρμακευτικών καλλυντικών στα εξής:

-Η αύξηση ήρθε όχι από το αυξημένο εισόδημα των Ελλήνων, αλλά από την ενίσχυση της κατανάλωσης, κυρίως λόγω τουρισμού και
-Οι εταιρίες φαρμακευτικών καλλυντικών δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στα φαρμακεία για την πώληση των προϊόντων τους, με τη δημιουργία εξειδικευμένων σειρών αντιηλιακών.

Και καθώς και οι καταναλωτές δείχνουν εμπιστοσύνη στο φαρμακείο για την ποιότητα των καλλυντικών, αυξητική τάση παρουσίασαν και τα λοιπά καλλυντικά, όπως ενυδατικά γαλακτώματα και αδυνατιστικά, των οποίων η αύξηση ήταν αισθητά χαμηλότερη, περίπου στο 9% και 2% αντίστοιχα.

Μάλλον μας αδυνάτισε η κρίση...

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Βλάβη από τον ήλιο: Ποια είναι τα σημάδια
Δήμος Αθηναίων: Δωρεάν παιδιατρικός έλεγχος για ευάλωτες ομάδες
Η Αυστραλία σχεδιάζει να αποκλείσει τους νέους από τα social media