Το πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα μας γίνεται, με την πάροδο του χρόνου, ολοένα και μεγαλύτερο. Με όραμα ένα μέλλον όπου το πρόβλημα αυτό θα έχει μειωθεί, η αποστολή της οργάνωσης Be-Live είναι η προώθηση και η εξασφάλιση πρόσβασης οικονομικά ευπαθών ομάδων σε θεραπείες υπογονιμότητας αλλά και η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση τόσο των κρατικών δομών όσο και του κοινού σχετικά με αυτό το ζήτημα.
Για δεύτερη χρονιά τα My Market συνεργάζονται με το μη κερδοσκοπικό σωματείο Be-Live, στηρίζοντας το όνειρο ζευγαριών να αποκτήσουν παιδί. Βασική αξία και δέσμευση της εταιρείας είναι η κοινωνική προσφορά, με έμφαση στο Παιδί και την Οικογένεια και αυτό το υποστηρίζουν σε κάθε ευκαιρία διαχρονικά.

Στο πλαίσιο αυτό, και με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη θεματική καμπάνια «Ένας + Ένας», τα My market υλοποίησαν σε συνεργασία με τη Be-Live, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού και των πελατών τους για το έργο της οργάνωσης, ενώ παράλληλα προσέφεραν και ένα σημαντικό χρηματικό ποσό για τους σκοπούς αυτής.

Οι εμπνευστές της Be-Live, εξέφρασαν την ευγνωμοσύνη τους για τη στήριξη των My market. «Είμαστε περήφανοι που κάνουμε πράξη την αρχική μας δέσμευση, που συνεχίζουμε με αμείωτη αγάπη, επιμονή αλλά και αισιοδοξία, δίνοντας και παίρνοντας χαρά από όλο και περισσότερα ζευγάρια. Είμαστε ευγνώμονες για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν μεγάλες εταιρίες συνεισφέροντας στην προσπάθειά μας.

Στο πλαίσιο αυτό, θα ευχαριστήσω με τη σειρά μου τα My Market και όλο το έμψυχο δυναμικό τους για την υποστήριξη στην ομάδα μας και τη δυναμική συνεισφορά στο έργο του Σωματείου μας», ανέφερε ο Γυναικολόγος Αναπαραγωγής, κ.Βασίλης Δ. Κελλάρης.

Από τη μεριά του, ο Γυναικολόγος Αναπαραγωγής, κ. Χάρης Χ. Χηνιάδης δήλωσε:

«Η Be-Live γεννήθηκε για να βοηθήσει στη λύση του δράματος της υπογονιμότητας και της υπογεννητικότητας της χώρας μας, τόσο σε οικογενειακό όσο και σε προσωπικό επίπεδο.

Για δεύτερη χρονιά φέτος, με αρωγό τα My Market συμβαδίζουμε με αποτέλεσμα να αφήνουμε παντοτινά αποτυπώματα στις ζωές των υπογόνιμων ζευγαριών που βοηθούμε.

Είμαστε ευγνώμονες προς τους χορηγούς μας και τα ζευγάρια που μας εμπιστεύονται και μπορούμε να κάνουμε για αυτά, το όνειρο της οικογένειας πραγματικότητα».

Η Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας της METRO,κ.Δήμητρα Δασκαλάκη, υπογράμμισε τη σημασία της συνεργασίας αυτής: «Είναι μεγάλη χαρά για την αλυσίδα μας που συνεισφέραμε για δεύτερη χρονιά στο έργο της Be-Live, χαρίζοντας έτσι ελπίδα για οικογένεια σε ζευγάρια που προσπαθούν να κάνουν παιδί, ειδικά τώρα που οι γεννήσεις στη χώρα μας βρίσκονται σε σταθερά πτωτική πορεία».

Από τις 20 Μαρτίου 2019 που άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων, η Be-Live μέχρι και σήμερα έχει λάβει πάνω από 135 αιτήσεις, 22 γυναίκες επιλέχθηκαν για το 2021, με ιατρικά και κοινωνικά κριτήρια, ενώ μέχρι στιγμής, μέσα από το πρόγραμμα, έχουν γεννηθεί 18 υγιέστατα μωράκια χαρίζοντας σε νέα ζευγάρια το όνειρο της οικογένειας.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Γεωργιάδης: Πώς θα επιλεγούν οι ασθενείς για τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία σε ιδιωτικές κλινικές
C4C: Η ευρωπαϊκή συμμαχία για καλύτερα παιδιατρικά φάρμακα
Χρώματα στα νοσοκομεία - Πώς αλλάζει το "Σωτηρία" [εικόνες]