Το 25% των ιατρικών επισκεπτών, παράγουν το 57% των πωλήσεων των φαρμακευτικών εταιριών και ευθύνονται για το 90% της εμπιστοσύνης που δείχνουν οι γιατροί στα φάρμακα.

Από την άλλη πλευρά, το 20% των ιατρικών επισκεπτών, ευθύνονται για τη δημιουργία του 20% των αρνητικών σχέσεων των εταιριών με τους γιατρούς.

Το στοιχείο αυτό παρουσιάστηκε χθες στο συνέδριο φαρμακευτικού μάρκετινγκ.

Εξηγούνται έτσι οι μαζικές απολύσεις ιατρικών επισκεπτών από τις φαρμακευτικές διεθνώς, μόνο που και οι αλλαγές στις δομές των συστημάτων υγείας-με την αυστηρή καθοδήγηση του οικογενειακού γιατρού-ευνοούν την εξέλιξη αυτή.

Τουλάχιστον στην Ελλάδα, μέσα σε όλα τα προβλήματα του δικού μας συστήματος, αν χρειάζεται ένας ασθενής, έχει άμεση πρόσβαση σε γιατρό ειδικότητας. Αν χαθεί κι αυτό, τότε οι επιπτώσεις θα επηρεάσουν ολόκληρη την αγορά…

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Σχολικός εκφοβισμός: Πώς αντιμετωπίζεται από τους γονείς των θυμάτων [ελληνική μελέτη]
17 Σεπτεμβρίου Πανελλήνια Ημέρα Επισκεπτών Υγείας
Πώς προκαλείται η πιτυρίδα - Λύση σε έξι εβδομάδες