Περισσότερος χρόνος στο μάθημα γυμναστικής στο σχολείο βοηθά τους μαθητές να αναπτύσσουν μυϊκή ισχύ και δεν αυξάνει τον κίνδυνο καταγμάτων, ανακάλυψε νέα έρευνα.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε περισσότερα από 900 κορίτσια και αγόρια σε σχολείο της Σουηδίας, που ασκούνταν μέχρι 200 λεπτά την εβδομάδα για 2 χρόνια. Ομάδα ελέγχου μαθητών συνέχισε να ασκείται 60 λεπτά την εβδομάδα.
Τα παιδιά που είχαν περισσότερο χρόνο σωματικής άσκησης ανέπτυξαν περισσότερη μυϊκή μάζα και δύναμη σε σχέση με όσα ανήκαν στην ομάδα ελέγχου, σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύεται στο περιοδικό ' Medicine & Science in Sports and Exercise.'
Ο Dr. Bjarne Lofgren, του Lund University, δήλωσε ότι τα ευρήματα μπορεί να έχουν σημαντικές προεκτάσεις στις οδηγίες και συστάσεις για τη δημόσια υγείας, όσον αφορά την άσκηση στο σχολείο. Πρόσθεσε ότι η τακτική άσκηση άρσης βαρών έχει φανεί πως βελτιώνει σταθερά την οστική μάζα, τη δομή και τη δύναμη στην παιδική ηλικία και εφηβεία.
Μπορεί επίσης να βοηθήσει να μειωθεί ο κίνδυνος μυοσκελετικών νόσων αργότερα στα ενήλικα χρόνια.
Προηγούμενες έρευνες έδειξαν ότι οι μαθητές που ασκούνταν περισσότερο είχαν καλύτερη επίδοση στην τάξη.
Πηγές:
'Medicine & Science in Sports and Exercise.'
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Γεωργιάδης: Σε ποιες περιοχές δεν μπορούν να καλυφθούν τα κενά σε γιατρούς
Έναρξη πανελλαδικού προγράμματος ασκήσεων εκκένωσης Υγειονομικών Σχηματισμών, υπό την εποπτεία του ΚΕΠΥ-ΕΚΑΒ
Δυο γυναικολογικές παθήσεις συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο πρόωρου θανάτου [μελέτη]