Το πράσινο τσάι μπορεί να υπόσχεται πολλά σαν νέα αντιμετώπιση δερματικών ασθενειών, όπως η ψωρίαση, σύμφωνα με αμερικανική έρευνα.

Ερευνητές του ιατρικού Κολλεγίου της Γεωργίας ανακάλυψαν ότι το πράσινο τσάι επιβράδυνε την ανάπτυξη κυττάρων του δέρματος σε πειραματόζωα με προδιάθεση για ψωρίαση.

Η ψωρίαση, μια αυτοάνοση νόσος, οδηγεί το δέρμα στο να γίνεται πιο χοντρό καθώς η ανάπτυξη των κυττάρων του δέρματος γίνεται ανεξέλεγκτη, εξηγεί ο επικεφαλής της έρευνας βιολόγος στο MCG School of Dentristy, Dr.Steven Hsu.

Προηγούμενες έρευνες είχαν δείξει ότι το πράσινο τσάι βοηθά στην καταπολέμηση φλεγμονών.

Η ερευνητική ομάδα θεωρεί ότι το πράσινο τσάι βοηθά στην αντιμετώπιση της ψωρίασης και άλλων φλεγμονοδών παθήσεων του δέρματος, με την εξισορρόπηση της έκφρασης της πρωτεΐνης Caspase-14, η οποία βρίσκεται στα γονίδια και ελέγχει τον κύκλο ζωής των κυττάρων του δέρματος.

Ο δείκτης αυτός καθοδηγεί τα κύτταρα, με μια διαδικασία που διακόπτεται στους ασθενείς με ψωρίαση, στους οποίους τα κύτταρα δεν πεθαίνουν πριν δημιουργηθούν άλλα, με αποτέλεσμα τη δημιουργία κακώσεων.

Τα ευρήματα δημοσιεύονται στο περιοδικό ‘Experimental Dermatology’.

Experimental Dermatology’