Προς τον Υπουργό Υγείας κ. Λυκουρέντζο

Θέμα: Χρέωση δύο ευρώ για κάθε τηλεφωνικό ραντεβού στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου

Στην υπ’ αρ. 366/30-8-2012 Συνεδρίαση του Δ.Σ. του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης Παπαγεωργίου, η Διοίκηση του νοσοκομείου αποφάσισε την ανάθεση σε ιδιώτη της τηλεφωνικής υπηρεσίας ραντεβού του Νοσοκομείου. Το κόστος για κάθε κλήση φημολογείται ότι θα ανέρχεται στο ποσό των 2 ευρώ και θα επιβαρύνει εξ ολοκλήρου τους ασθενείς.

Εντύπωση προξενεί το γεγονός ότι ούτε στον ιστότοπο της «Διαύγειας» ούτε στον ιστότοπο του Νοσοκομείου δημοσιεύθηκε καμία προκήρυξη της σύμβασης ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, η σύμβαση υπογράφεται εντός των ημερών.

Ο Σύλλογος Εργαζομένων έχει καταθέσει πλήρη πρόταση προς τη Διοίκηση για τον εξορθολογισμό του συστήματος ραντεβού, ώστε να μειωθεί ο φόρτος εργασίας χωρίς να αυξηθούν τα κόστη για τους ασθενείς, ενώ έχει προχωρήσει και στη συλλογή υπογραφών από 3.000 πολίτες για να μην προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση.

Όλη η χώρα περνά δύσκολες ημέρες και ακόμα και το ποσό των 2 ευρώ για ένα ραντεβού μπορεί να είναι σημαντική επιβάρυνση για κάποιους πολίτες, ειδικά για ανθρώπους με ασθένειες που επιβάλουν συνεχή παρακολούθηση.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός

1. Αληθεύει ότι το Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Παπαγεωργίου έχει προχωρήσει στην ανάθεση σε ιδιώτη των τηλεφωνικών ραντεβού και με ποιους όρους έχει γίνει αυτή η ανάθεση;
2. Έχουν τηρηθεί οι νόμιμες διαδικασίες που ορίζει η κείμενη νομοθεσία για τέτοιου είδους συμβάσεις;

Για ποιο λόγο δεν έχει αναρτηθεί καμία απόφαση προκήρυξης της σύμβασης στην «Διαύγεια» του Νοσοκομείου;

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Γιατί είναι πρησμένα τα χέρια μου;
Προειδοποιήσεις ΕΕ: Οι ετικέτες στα τρόφιμα δεν λένε πάντα την αλήθεια
Πραγματοποιήθηκε η ημερίδα για τον καρκίνο του παγκρέατος ‘’Αντιμετωπίζοντας το φαινομενικά αδύνατο’’