Ισραηλινοί ερευνητές ανέπτυξαν νέα αγωγή κατά του ιού HIV που εξουδετερώνει ανθρώπινα κύτταρα μολυσμένα από τον ιό και θα μπορούσε να οδηγήσει σε επανάσταση στην αγωγή του AIDS, αναφέρει η εφημερίδα Haaretz.

Αν και οι τρέχουσες θεραπείες εστιάζουν στην αναχαίτηση του πολλαπλασιασμού του ιού, η νέα θεραπευτική αγωγή καταστρέφει τα κύτταρα που έχουν μολυνθεί χωρίς να προκαλεί βλάβη στα υγιή, αναφέρει η Haaretz.

Η μέθοδος χρησιμοποιεί πεπτίδια, που αυξάνουν την αντιγραφή του ιού όταν εισέρχεται σε ένα κύτταρο, προκαλώντας την αυτοκαταστροφή του κυττάρου, δηλώνουν οι ερευνητές.

Ο επικεφαλής της έρευνας, Abraham Loyter, δήλωσε ότι τα συνήθη φάρμακα εξουδετερώνουν τον ιό που εισήλθε στον οργανισμό και η αγωγή με πεπτίδια οδηγεί κύτταρα που έχουν μολυνθεί με το γενετικό φορτίο του ιού να εξουδετερωθούν.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τους Loyter, Aviad Levin, Zvi Hayouka, και Assaf Friedler και δημοσιεύτηκε τον Αύγουστο στο περιοδικό ‘AIDS Research and Therapy΄. Η μέθοδος θα πρέπει να δοκιμαστεί σε ανθρώπους και ζώα, αναφέρει η Haaretz.

Περίπου 33,4 εκατομμύρια άνθρωποι φέρουν τον ιό HIV που προκαλεί το AIDS.

‘AIDS Research and Therapy΄.

Τα ρόδια καθυστερούν την απώλεια όρασης που σχετίζεται με την ηλικία